A Leiningen utca és a Mikepércsi út szűk keresztmetszetű csomópontjában kapacitásbővítő fejlesztés megvalósításával az eddiginél gyorsabb, közlekedési fennakadásoktól mentes lett a forgalom. A fejlesztés célja a Leiningen utca és Mikepércsi út találkozásánál lévő szűk keresztmetszetű csomópont felszámolása és kapacitásbővítő fejlesztése volt. Eddig ugyanis a járművek a Leiningen utcáról a Mikepércsi útra egy forgalmi sávból tudtak […]

befejezodott-a-debreceni-leiningen-utcai-csomopont-fejlesztese

Több éves tervezés, majd két és félévnyi kivitelezői munka után 2020 őszére 17,7 milliárd forintból, vissza nem térítendő európai uniós támogatással, elkészült a Németh István Program legnagyobb városon belüli beruházása. Az ország első ilyen jellegű fejlesztése révén a kaposvári közlekedés gyorsabbá, biztonságosabbá és kényelmesebbé vált, amely naponta 32 ezer, a központot érintő ember életét teszi könnyebbé.

megepult-a-kaposvari-intermodalis-palyaudvar
Tovább

A szakemberek a forgalom alakulásának függvényében – legkésőbb november 2. és november 9. között sarucserét végeznek az északi oldali híd egyik támaszánál. A szükséges beavatkozások megvalósítása érdekében ilyen jellegű műveletekre a továbbiakban is számítani kell, a munkálatokról folyamatosan tájékoztatást adunk.

A beruházásnak köszönhetően 2021 végére megépül a debreceni Észak-Nyugati Gazdasági Övezet (ÉNYGÖ) eléréséhez szükséges vasúti összeköttetés a kiszolgáló létesítményekkel. A nyitóünnepségen beszédet mondott Pósán László, Hajdú-Bihar megye 2. sz. választókerület országgyűlési képviselője, Papp László, Debrecen polgármestere, Nyiszter Tamás, a MÁV Zrt. beruházási vezérigazgató-helyettese, és Nyul Zoltán, a NIF Zrt. beruházási vezérigazgató-helyettese.

elkezdodtek-a-debreceni-eszak-nyugati-gazdasagi-ovezet-kialakitasaval-osszefuggo-infrastruktura-fejlesztesek

A most megjelent kivitelezési közbeszerzéssel az utóbbi száz év legjelentősebb fővárosi vasúti fejlesztése, a Déli Körvasút bővítése startol el. A beruházásnak köszönhetően Kelenföld és Ferencváros állomások között elkezdődhet a harmadik – egyes szakaszokon pedig a negyedik – vágány, valamint a Közvágóhídnál és Nádorkertnél új megállóhelyek építése. A fejlesztés keretében teljes egészében átépülhet a vasúti infrastruktúra, és új, nagy hatásfokú, Magyarországon másutt eddig nem alkalmazott zajvédő falak létesülhetnek majd. A fejlesztésre óriási szükség van, hiszen a klímaváltozás miatt egyre fontosabbak a környezetet kímélő, kötöttpályás közlekedési lehetőségek.

Tovább