Ideiglenesen forgalomba helyezték a péceli és az isaszegi felüljárót. A gyalogos és kerékpáros forgalom számára is megnyílt a gödöllői Köztársaság úti felüljáró.
A beruházásnak köszönhetően 45 percre csökken a menetidő Győr és Sopron között, míg a 2017-ben átadott Csorna-nyugat csomóponttól 30 perc alatt lesz elérhető Sopron. Az új nyomvonallal érintett 17 település mentesül az átmenő forgalomtól. A jelentős infrastrukturális beruházás révén javul a közlekedés színvonala és biztonsága, ezáltal nő a régió versenyképessége is.
A Göcseji Múzeum – a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt, és a Várkapitányság Nonprofit Kft megbízásából – 2020 szeptemberében kezdte meg a régészeti kutatást a zala megyei Nemesrádó közelébe tervezett, az M76 autópályához kapcsolódó Mérnökségi Telep területén. A próbafeltárás eredményei alapján a kutatóárkokban rézkori, késő vaskori (kelta), római kori és középkori települések nyomait sikerült azonosítaniuk a […]
Üzembe helyezték Magyarország elsőként elkészült ETCS L2 vonatbefolyásoló rendszerét a Ferencváros és Székesfehérvár közötti vonalszakaszon. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. megbízásából 63 kilométer hosszan építette ki a vonatközlekedés felügyeletét ellátó rendszert a Siemens Mobility. A beruházás hozzájárul a magyar és az európai vasúti hálózat egységesítéséhez, a kölcsönös átjárhatóság feltételeinek megteremtéséhez, a szolgáltatások színvonalának emelkedéséhez.
Újabb 17,6 kilométeres szakasz készült el koronaélen belül Kondoros és Békéscsaba között az M44 gyorsforgalmi útból, így Békéscsaba még közelebb kerül a fővároshoz. A menetidő a tavaly átadott 62 kilométerrel együtt akár 25 perccel is csökkenhet.
Az áramátalakító épület működését, a felsővezeték áramfelvételét és -leadását tesztelik három napon keresztül Hódmezővásárhelyen, a tram train beruházásnál. A működési próbákat próbajárművel, a Szegedi Közlekedési Társaság egyik villamosával végzi a kivitelező. Az új tram-train hybrid járműveket már gyártják Spanyolországban. Az első szerelvény várhatóan januárban érkezik az országba, helyszíni tesztelése tervezetten jövő februárban kezdődhet el.
December elejétől ismét forgalmirend-változások várhatóak Veszprém térségében, a 8. számú főút fejlesztése kapcsán.
A térségben közlekedők a mai naptól már a magyar és osztrák oldalon újonnan, új határmetszési ponttal kiépült út végleges nyomvonalát használhatják.
A NIF Zrt. látványterveken mutatja be az ütemterveknek megfelelően haladó miskolci Y-híd építését.
A NIF Zrt. beruházásában megvalósuló közlekedésbiztonságot növelő program során eddig négy útátjáró újult meg Ceglédbercel, Mende (Gyömrő), Sásd és Sárbogárd településeken; a fejlesztés Farmoson és Tápiószentmártonon folytatódik.