Mezőzombor-Sátoraljaújhely szűk keresztmetszet kiváltás és villamosítás

A 46,3 km hosszú vasúti vonalszakaszon megépítettük a villamos felsővezetéki rendszert a szükséges energiaellátó rendszerrel együtt. A felsővezeték kiépítésével párhuzamosan FET (Felsővezetési Energia Távvezérlő) - HETA (helyi távvezérlő) berendezést is létesült. Az utaskomfort emelése érdekében minden állomáson és megállóhelyen megújítottuk a térvilágítást, korszerű akusztikus és részben vizuá…

Tovább

Érd, Szent István utca közúti műtárgyak építése, csatlakozó útépítés

Érden, a Szent István utca vonalában a 30-as és 40-es vasútvonalak felett új közúti műtárgyak épültek. A két új műtárgy között új út épült. A műtárgyakhoz csatlakozó szakaszokon a Velencei útig, illetve a Kossuth Lajos utcáig a meglévő lakóutak felújításra kerültek. A projekt azonosító száma: IKOP-2.1.0-15-2016-00033 A szerződött támogatás összege: 1.500.000.000,-Ft A támogatás mértéke…

Tovább

Hídrekonstrukciós program I/1. ütem kivitelezése

A Hídrekonstrukciós program I/1. ütemében az alábbi rekonstrukciók valósultak meg: 40. sz. vasútvonal Rétszilas, Sárvíz-Nádor-csatorna híd, 40. sz. vasútvonal Tolnanémedi, Kapos híd I., 40. sz. vasútvonal Pincehely, Kapos híd II., A kivitelezés szerződéses összege: 2 696 192 893 Ft Befejezett kivitelezés. A Hídrekonstrukciós program I. ütem tárgyú Támogatási Szerződés keretében ös…

Tovább

Budapest – Esztergom vasútvonal kiegészítő biztosítóberendezési munkái

A projekt azonosító száma: IKOP-3.1.0-15-2016-00006 és IKOP-3.2.0-15-2016-00005 A projekt megnevezése: Rákosrendező – Esztergom vasútvonal villamosítása, biztosítóberendezés korszerűsítése Kedvezményezett: NIF Zrt. Szerződött támogatás összege: 57.972.328.275 Ft Támogatás mértéke: 100% Piliscsaba (kiz.) - Esztergom (bez.) között új, jelfogófüggéses biztosítóberendezés tervezése, …

Tovább

Kelenföld – Százhalombatta vonalszakasz vasúti pálya és kapcsolódó létesítmények korszerűsítése

Kelenföld – Százhalombatta között 20,5 km hosszon megtörténik a vasúti pálya teljes átépítése. A pálya nagyrészt 120 km/h pályasebességgel lesz járható 225 kN tengelyterhelés mellett. Az állomásokon és megállóhelyeken 55 cm magas peronok, peronaluljárók, rámpák, liftek, perontetők épülnek korszerű térvilágítás rendszerrel. A felsővezeték-rendszer teljes hosszban átépül. Az állomások és megálló…

Tovább

Angyalföld állomás és a 14-es villamos közötti közvetlen átszállási kapcsolat megteremtése

Megvalósult főbb projektelemek a következők: Új villamos megállóhely építése a 14-es villamos vonalán a Béke úton a Madridi út magasságában. 2db új szélsőperon építése akadálymentes megközelítés biztosításával, felsővezetéki hálózat részleges átépítése, a felsővezetéki oszlopok cseréjével. A peronokon perontetők telepítése. A pálya alatt húzódó keretműtárgy átépítése. Útpálya átépítése, két…

Tovább

Rákosrendező – Esztergom vasútvonal villamosítása és kiegészítő építési munkái

A projekt azonosító száma: IKOP-3.1.0-15-2016-00006 és IKOP-3.2.0-15-2016-00005 A projekt megnevezése: Rákosrendező – Esztergom vasútvonal villamosítása, biztosítóberendezés korszerűsítése Kedvezményezett: NIF Zrt. Szerződött támogatás összege: 57.972.328.275 Ft Támogatás mértéke: 100% Rákosrendező és Esztergom között villamos felsővezeték építése a korábban felállított felsővezeték-tart…

Tovább

GSM-R távközlési rendszer kiépítése – 2. ütem

kedvezményezett neve: NIF Zrt projekt címe: GSM-R rendszer kiépítés 2. üteme szerződött támogatás összege (bruttó): 81.484.263.408.- támogatás mértéke (%-ban): 85% EU, 15% Hazai projekt támogatásának intenzitása: 100% projekt tervezett vagy tényleges befejezési dátuma: 2018.09.21, 2022.06.30 és 2023.03.30 projekt azonosító száma: IKOP-2.1.0-15-2016-00009, 2015-HU-TM-0053-W, IKOP-2.1.0-15-…

Tovább

Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér kötöttpályás kapcsolatának előkészítése

A projekt elsődleges célja a Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér vasúti kiszolgálásának megteremtése. Az előkészítés részeként elkészült Megvalósíthatósági Tanulmány 2016 decemberében a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (mint az Innovációs és Technológiai Minisztérium jogelődje) részéről jóváhagyásra került. A Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér kötöttpályás kiszolgálásának további…

Tovább