A központi forgalomirányítás (továbbiakban: KÖFI) során műszaki berendezés (távvezérlő berendezés) felhasználásával kerül megvalósításra a helyhez kötött jelző- és biztosítóberendezések központból való távműködtetése és a berendezések állapotáról, valamint a közlekedő vonatok helyzetéről való folyamatos visszajelentése. A KÖFI széleskörű alkalmazásával jelentős hatékonyság, valamint szolgáltatá…
A központi forgalomirányítás (továbbiakban: KÖFI) során műszaki berendezés (távvezérlő berendezés) felhasználásával kerül megvalósításra a helyhez kötött jelző- és biztosítóberendezések központból való távműködtetése és a berendezések állapotáról, valamint a közlekedő vonatok helyzetéről való folyamatos visszajelentése. A KÖFI széleskörű alkalmazásával jelentős hatékonyság, valamint szolgáltatá…
A H7-es csepeli HÉV fővárosi kötöttpályás hálózatba való integrálásához szükséges egyesített megvalósíthatósági tanulmány és költség-haszon elemzési dokumentum (MT és CBA), valamint az engedélyezési tervek elkészítése. A projekt megvalósításának fontos célja a közösségi közlekedés színvonalának javítása, az igényeknek megfelelő, megbízható szolgáltatás biztosítása, a jelenlegi utazási részar…
A H6-os ráckevei HÉV fővárosi kötöttpályás hálózatba való integrálásához szükséges egyesített megvalósíthatósági tanulmány és költség-haszon elemzési dokumentum (MT és CBA) elkészítése. A projekt célja a H6-os ráckevei HÉV vonal Budapest és elővárosának közlekedési rendszerében betöltött helyzetének felülvizsgálata, fejlesztésének és az egységes fővárosi kötöttpályás közösségi közlekedési há…
A tervezési feladat engedélyezési és tendertervek készítése a Keleti – Kőbánya felső vonalszakasz alábbi szelvényei között, hogy a meglevő vágányok átépítésével 3 vágányon legyen lebonyolítható a forgalom: Kezdőszelvény: Keleti pu: 7+00 hm szelvény Végszelvény: Kőbánya felső állomás: 38+00 hm szelvény A vonalszakaszon található valamennyi műtárgy átépítése engedélyezési és tendertervét el ke…
Az Ebes (kiz.) - Debrecen (kiz.) nyíltvonali vonalszakasz teljes átépítése a 2105+00 - 2185+44 szelvények között v = 160 km/h pályasebességre és 225 kN tengelyterhelésre. Kétvágányú, 160 km/h sebességű és 225 kN tengelyterhelésű közlekedésre alkalmas pálya kiépítése 8,04 pályakm hosszon a pálya al- és felépítményének átépítése, vonali műtárgyak felújítása és átépítése. Felsővezetéki rendszer…
A kiépülő nyíltvonali Ercsi elágazás és Pusztaszabolcs állomás között a meglévő pálya korszerűsítésére kerül sor 12,2 km hosszon. Az átépülő pálya 160 km/h sebességgel, 225 kN tengelyterheléssel lesz járható. Az állomásokon és a megállóhelyen 55 cm magas peronok, peronaluljárók, rámpák, liftek, perontetők épülnek, korszerű térvilágítási rendszerrel. A felsővezeték-rendszer teljes hosszban át…
V080.06., V080.13 Rákos (kiz.) – Gödöllő (kiz.) vonalszakasz vasúti pálya, műtárgy, útépítés, magasépítés, energiaellátás, villamos felsővezeték, zajvédelmi munkák elvégzése, valamint az építéshez szükséges ideiglenes állapotok biztosítása. A korszerűsítés során megteremtjük a XXI. sz-i színvonalú utasforgalom kiszolgálásához szükséges feltételeket, ennek kapcsán az utasforgalmi létesítményeke…
A projekt célja az 1. számú vasútvonal Kelenföld és Ferencváros állomások közötti cca. 6 km hosszúságú szakaszának fejlesztése érdekében háromvágányú kapcsolat és új elővárosi megállók kialakításának tervezése. A projekt az ún. Déli körvasút koncepció részét képezi. Budapest, mint TEN-T csomópont a magyar közlekedési rendszer legszűkebb keresztmetszete, három TEN-T törzshálózati folyosó érin…
160 km/h sebességű és 225 kN tengelyterhelésű közlekedésre alkalmas pálya kiépítése. A vasútállomások teljes vágányhálózatának korszerűsítése. 55 cm magasságú állomási peronok létesítése, aluljárók, liftek, perontetők építése, akadálymentes állomási környezet kialakítása. Térvilágítás kiépítése, 0,4 kV-os villamos energiaellátás és felsővezetéki rendszer korszerűsítése. Kabán külön szintű vasút…