Gyoma – Békéscsaba vasúti vonalszakasz biztosítóberendezési és távközlési munkái valamint ETCS rendszer létesítése a Gyoma – Lőkösháza vonalszakaszon

A projektben a Gyoma (kiz.) – Lőkösháza OH vonalszakaszon az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (European Train Control System) pályamenti alrendszer 1-es (Békéscsaba (kiz.) - Lőkösháza ), illetve 2-es (Gyoma (kiz.) - Békéscsaba (bez.)) szintjének telepítése történik meg. Az ETCS alrendszer az ERTMS (European Rail Traffic Management System, Egységes Európai Vasúti Közlekedésirányítási …

Tovább

Kelenföld – Székesfehérvár vonalszakasz biztosítóberendezési és távközlési munkái

Új elektronikus állomási és vonali biztosítóberendezés létesítése Kelenföld (kiz.) – Székesfehérvár (kiz.) vonalszakaszon, kiegészítve az ETCS megfelelő szintjének vezérlésére alkalmas centralizált illesztő felülettel; Martonvásár állomáson Forgalomirányító Központ létesítése a vonalszakasz távvezérlésére; Martonvásár állomáson ETCS rendszer illesztéséhez szükséges RBC központ létesítése, E…

Tovább

Vác állomás és kapcsolódó létesítmények korszerűsítése

A kivitelezés során átépült az állomás vágányhálózata, új, széles, fedett peronok épültek, melyeket aluljáró köt össze az állomás előterével, és a deákvári oldallal. Megújult a felsővezetéki hálózat, a kitérőket váltófűtő berendezésekkel láttuk el. Új elektronikus biztosító berendezés felügyeli az állomás forgalmát. Korszerű, valós idejű információkat tartalmazó utastájékoztató rendszer épült. …

Tovább

Vác állomás biztosítóberendezési és távközlési munkái

Új elektronikus állomási biztosítóberendezés létesítése Vác állomáson, kiegészítve az ETCS megfelelő szintjének vezérlésére alkalmas illesztő felülettel; Vác és Szokolya állomások között, valamint Vác és Vácrátót állomások között tengelyszámlálós ellenmenet és vonatutolérést kizáró biztosítóberendezés létesítése; Új üzemi épület komplex építészeti munkái; Új vasúti távközlési rendszer, állom…

Tovább

Kisújszállás – Püspökladány vasútvonal szakasz felújítása

A fejlesztés keretében a közel 32 km vasúti pálya és az állomási vágányhálózatok teljesen átépültek, így az érintett szakasz alkalmassá vált az óránként 160 kilométeres sebességű és a 225 kN tengelyterhelésű szerelvények közlekedtetésére is. A projekt célja a vasúti szolgáltatás színvonalának emelése, az eljutási idő csökkentése, a vasutat érintő közúti infrastruktúra korszerűsítése, valamint …

Tovább

Szajol – Kisújszállás vasútvonal szakasz felújítása

A fejlesztés keretében a közel 36 km vasúti pálya és az állomási vágányhálózatok teljesen átépültek, így az érintett szakasz alkalmassá vált az óránként 160 kilométeres sebességű és a 225 kN tengelyterhelésű szerelvények közlekedtetésére is. A projekt célja a vasúti szolgáltatás színvonalának emelése, az eljutási idő csökkentése, a vasutat érintő közúti infrastruktúra korszerűsítése, valamint …

Tovább

Százhalombatta – Pusztaszabolcs vonalszakasz biztosítóberendezés és ETCS 2 telepítési munkái

A Százhalombatta – Pusztaszabolcs vasútvonalon új elektronikus biztosítóberendezés, korszerű utastájékoztatás és távközlési rendszer, valamint az ETCS pályamenti alrendszer 2-es szintjének telepítése. European Train Control System, Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer: Az ETCS rendszer elsődleges feladata a pályamenti berendezések és a vontatójármű közötti kapcsolat megvalósításával a …

Tovább

Kelenföld – Százhalombatta vonalszakasz biztosítóberendezés és ETCS 2 telepítési munkái

A Kelenföld - Százhalombatta vasútvonalon új elektronikus biztosítóberendezés, korszerű utastájékoztatás és távközlési rendszer, valamint az ETCS pályamenti alrendszer 2-es szintjének telepítése. European Train Control System, Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer: Az ETCS rendszer elsődleges feladata a pályamenti berendezések és a vontatójármű közötti kapcsolat megvalósításával a vonat…

Tovább

Ferencváros „C” elágazás – Monor ETCS 2 telepítés kivitelezése

A projektben a Ferencváros „C” elágazás - Monor vonalszakaszon az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (European Train Control System) pályamenti alrendszer 2-es szintjének telepítése történik meg. Az ETCS alrendszer az ERTMS (European Rail Traffic Management System, Egységes Európai Vasúti Közlekedésirányítási Rendszer) része. Az ERTMS három területe a közlekedésirányítás, közlekedésbiz…

Tovább

Bajánsenye – Boba ETCS 2 telepítés kivitelezése

A projektben a Bajánsenye - Boba vasútvonalon az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (European Train Control System) pályamenti alrendszer 2-es szintjének telepítése történik meg. Az ETCS alrendszer az ERTMS (European Rail Traffic Management System, Egységes Európai Vasúti Közlekedésirányítási Rendszer) része. Az ERTMS három területe a közlekedésirányítás, közlekedésbiztonság és kommuni…

Tovább