Kelenföld – Tárnok vasútvonal rekonstrukciója

Budapest - Székesfehérvár nemzetközi vasúti fővonal Kelenföld (kiz.) - Tárnok (bez.) szakaszán a második vágány kiépítése és meglévő vágány átépítése. Cél volt a korszerűsítést követően a 225 kN tengelyterhelés és a 160 km/h pályasebesség (Nagytétény – Tárnok közötti szakaszon) bevezetése, és a Kelenföld - Nagytétény szakaszon a 120 km/h maximális sebesség bevezetése a felépítmény átépítésével …

Tovább

Budaörs – Biatorbágy vonalszakasz vasúti alépítmény megerősítési munkái

A vállalkozó feladata volt Budaörs-Biatorbágy vonalszakasz alépítmény megerősítési munkáinak elvégzése, a pályageometria tartós kialakítása, a vonali sebesség 120 km/h-ról 140 km/h-ra történő felemelése érdekében. Mélyszivárgók, felépítményi szivárgók és burkolt árkok építése történt meg. A munkák nagygépes technológiával valósultak meg.

Tovább

Északi Vasúti Duna-híd – Pilisvörösvár (kiz.) vonalszakasz pálya- és műtárgyépítési, valamint a kapcsolódó biztosítóberendezési, távközlési, közműkiváltási, kábelkiváltási munkák tervezése és elvégzése

A Budapest - Esztergom vasútvonal Északi Duna-híd – Pilisvörösvár állomás vonalszakaszán új, kétvágányú vasúti pálya épült, mely 100 km/h sebességet tesz lehetővé (Szélhegy - Pilisvörösvár között a földrajzi viszonyok miatt 60/80 km/h a sebesség.) Budapest–Piliscsaba szakaszon új, korszerű elektronikus vasúti biztosítóberendezés telepítése történt meg. Az állomásokon és megállóhelyeken (8 hel…

Tovább

Az elővárosi vasútvonalak megállóhelyei megközelítésének fejlesztése, a ráhordás feltételeinek javítása: P+R és B+R parkolók, buszfordulók építése – 150. sz. vasútvonal

A projekt Budapest elővárosi vasútvonalak állomási előtereinek korszerűsítése keretében létesülő, a vasúti ráhordást segítő szilárd burkolatú, korszerű térvilágítással ellátott és bekamerázott parkolók, buszfordulók, buszmegállók, hozzájáró utak és gyalogos felületek komplex megvalósítását (építés, felújítás) tartalmazta.

Tovább

Az elővárosi vasútvonalak megállóhelyei megközelítésének fejlesztése, a ráhordás feltételeinek javítása: P+R és B+R parkolók, buszfordulók építése – 142. sz. vasútvonal

A projekt Budapest elővárosi vasútvonalak állomási előtereinek korszerűsítése keretében létesülő, a vasúti ráhordást segítő szilárd burkolatú, korszerű térvilágítással ellátott és bekamerázott parkolók, buszfordulók, buszmegállók, hozzájáró utak és gyalogos felületek komplex megvalósítására (építés, felújítás) tartalmazta.

Tovább

Az elővárosi vasútvonalak megállóhelyei megközelítésének fejlesztése, a ráhordás feltételeinek javítása: P+R és B+R parkolók, buszfordulók építése – 80. sz. vasútvonal

A projekt Budapest elővárosi vasútvonalak állomási előtereinek korszerűsítése keretében létesülő, a vasúti ráhordást segítő szilárd burkolatú, korszerű térvilágítással ellátott és bekamerázott parkolók, buszfordulók, buszmegállók, hozzájáró utak és gyalogos felületek komplex megvalósítására (építés, felújítás) tartalmazta.

Tovább

Szajol – Püspökladány vonalszakasz biztosítóberendezési és távközlési munkái

Új elektronikus állomási biztosítóberendezések létesültek, kiegészítve a mellékvonalak irányába tengelyszámlálós ellenmenet és vonat utolérést kizáró biztosítóberendezésekkel. Az állomásközökben a vonatforgalom szabályozására sín áramkörös foglaltság érzékelésen alapuló emelt sebességű vonali biztosítóberendezés létesült az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (ETCS) 2-es szintjének vezér…

Tovább

Székesfehérvár vasúti csomópont pályaépítés

Székesfehérvár vasúti csomópont pályaépítési munkái 2016 decemberében befejeződtek. A projekt garanciális időszakba lépett. A fejlesztés keretében átépült Székesfehérvár vasútállomás 1-9. sz. személypályaudvari vágánya, 10-15. sz. teherpályaudvari vágánya a csatlakozó nyíltvonali szakaszokkal. A személypályaudvaron fedett szigetperonok épültek, megközelítésükre 8 m széles új gyalogos aluljáró l…

Tovább

Békéscsaba – Lőkösháza vasúti vonalszakasz előkészítése

A Békéscsaba (kiz.) – Lőkösháza (Oh.) vasútvonalszakasz a TEN-T Orient/East Med korridor része, a Budapest – Cegléd – Szolnok – Lőkösháza országhatár vasútvonal egyik fontos és egyben utolsó, még át nem épült egyvágányú vasúti pályaszakasza. A Békéscsaba (kiz.) – Lőkösháza (Oh.) egyvágányú vasúti vonalszakaszon az engedélyezett sebessége jelenleg 100 km/h, tengelyterhelése 210 kN, melyet sebess…

Tovább

Szolnok – Szajol vonalszakasz rekonstrukciója

A kivitelezés során 6,4 km hosszon átépült a vasúti pálya teljes al- és felépítménye, a felsővezetéki rendszerrel együtt. A projekt legjelentősebb, meghatározó eleme az új, 200 m hosszú Tisza mederhíd, melyhez összesen 200 m hosszú ártéri hídszerkezet kapcsolódik. Az ártéri hidak számát egy 40 m hosszú szerkezettel bővítettük. A műtárgyon Edilon rendszerű sínleerősítéssel, Green Bridge lemez b…

Tovább