M2 gyorsforgalmi út megvalósítása Budapest-Vác között

A projekt rövid bemutatása: A szakasz végig 2x2 sávos, középen elválasztó sávos úttá épült át a meglévő pálya megerősítésével, 25,0 m koronaszélességgel. Burkolt leállósáv és fizikai elválasztás épült végig, közel 10 km hosszban középső beton elválasztó elemekkel, vízbázis védelemmel, főpálya hidak építésével és aluljáró hidak megerősítésével, valamint egy darab vasút feletti híd átépítés…

Tovább

M0 déli szektor, M1-M6 autópályák közötti szakaszának bővítése

Meglévő 2x2 forgalmi sávos autóút 2x3 forgalmi sávos autópályává bővítése + új közúti kapcsolatok az M1-M0 csomóponti rendszerhez. A kibővített szakasz 6,56 km hosszú, az új pálya hézagaiban vasalt beton pályaszerkezetű. Koronaszélesség: 36,20 m, Csomópontok száma: 2 db, Műtárgyak száma: 8 db.

Tovább

M8 autópálya dunaújvárosi Duna-híd és csatlakozó szakaszai

Az M8 autópálya tárgyi szakasza Dunaújváros térségében a Duna-folyam feletti új híd és csatlakozó szakaszainak megépítésével lehetővé tette mindkét oldalon az M8 további fejlesztésének lehetőségét. Alternatív lehetőséget biztosít a főváros és térsége tehermentesítésére.

Tovább

M0-M1 csomópont infrastruktúrális fejlesztése

A projekt feladata az M0 autóút déli szektor M1-M7 közötti szakasz 2x3 sávra történő bővítése, 26 cm vastag betonpályaszerkezet kialakításával. További feladat a bal pálya megépítésével párhuzamosan a meglévő jobb pálya aszfalterősítő réteggel történő ellátása.

Tovább

M70 Letenye-Tornyiszentmiklós országhatár közötti szakasz bővítése

Az M70 autóút esetében a kiépítés a váltakozó keresztmetszeti kialakítású, Letenye és Tornyiszentmiklós között meglévő autóút 2x5 km hosszú 2x1 forgalmi sávos szakaszának 2x2 forgalmi sávra történő bővítése, valamint a „Tornyiszentmiklósi pihenőhely” megnyitásához szükséges közmű, magasépítési létesítmények megvalósítása volt a feladat. A kedvezményezett neve, projekt címe: NIF Nemzeti Infra…

Tovább

M31 autópálya

Megépült 2x2 sávos autópálya, mindkét oldalon üzemi (leálló) sávval, hézagaiban vasalt beton burkolattal. Az autópálya összeköti az M0 autóutat az M3 autópálya Gödöllő térségi szakaszával, ezáltal a tranzitforgalomtól tehermentesíti az M0 autóút Nagytarcsa-Csömör, illetve az M3 autópálya Budapest-Gödöllő közötti szakaszait.

Tovább