A projekt rövid bemutatása: A szakasz végig 2x2 sávos, középen elválasztó sávos úttá épült át a meglévő pálya megerősítésével, 25,0 m koronaszélességgel. Burkolt leállósáv és fizikai elválasztás épült végig, közel 10 km hosszban középső beton elválasztó elemekkel, vízbázis védelemmel, főpálya hidak építésével és aluljáró hidak megerősítésével, valamint egy darab vasút feletti híd átépítés…
Meglévő 2x2 forgalmi sávos autóút 2x3 forgalmi sávos autópályává bővítése + új közúti kapcsolatok az M1-M0 csomóponti rendszerhez. A kibővített szakasz 6,56 km hosszú, az új pálya hézagaiban vasalt beton pályaszerkezetű. Koronaszélesség: 36,20 m, Csomópontok száma: 2 db, Műtárgyak száma: 8 db.
2×3 sáv+leállósávos, bazaltbeton burkolatú, új nyomvonalon épített autópálya, ami az 51-es főút–M5 szakaszon korábban rendszeresedett torlódások egyetlen lehetséges ellenszere. Úthossz rövidülés: 4,2 km Koronaszélesség: 34,10 m Csomópontok száma: 2 Műtárgyak száma: 5
A projekt építése során meghosszabbításra került az M60 autópálya 2x2 sávval 900 m hosszon, majd 2x1 sávon 900 m hosszú főúti szakaszon bekötésre került az 5826 jelű összekötő útra szintbeli, körforgalmi csomóponttal, valamint az 5826 j. út 400 m-es korrekció szakaszának megépítésével.
Az M8 autópálya tárgyi szakasza Dunaújváros térségében a Duna-folyam feletti új híd és csatlakozó szakaszainak megépítésével lehetővé tette mindkét oldalon az M8 további fejlesztésének lehetőségét. Alternatív lehetőséget biztosít a főváros és térsége tehermentesítésére.
A projekt feladata az M0 autóút déli szektor M1-M7 közötti szakasz 2x3 sávra történő bővítése, 26 cm vastag betonpályaszerkezet kialakításával. További feladat a bal pálya megépítésével párhuzamosan a meglévő jobb pálya aszfalterősítő réteggel történő ellátása.
Az elkészült 23 km hosszú 2x2 sávos autópálya szakaszon mintegy 18 darab műtárgy épült. Komplex pihenőhely (kövegyi Szent Gellért). Krak-éri kétoldali egyszerű pihenőhely.
Az M70 autóút esetében a kiépítés a váltakozó keresztmetszeti kialakítású, Letenye és Tornyiszentmiklós között meglévő autóút 2x5 km hosszú 2x1 forgalmi sávos szakaszának 2x2 forgalmi sávra történő bővítése, valamint a „Tornyiszentmiklósi pihenőhely” megnyitásához szükséges közmű, magasépítési létesítmények megvalósítása volt a feladat. A kedvezményezett neve, projekt címe: NIF Nemzeti Infra…
Aszfaltburkolat erősítése 2 rétegben, a régi kopóréteg lemarásával ~130.000 m2 területen, a hozzá tartozó víztelenítési létesítmények helyreállításával, átépítésével, aszfaltszegély építéssel. Zajárnyékoló falak építése ~1.100 m hosszon, 5 m magassággal.
Megépült 2x2 sávos autópálya, mindkét oldalon üzemi (leálló) sávval, hézagaiban vasalt beton burkolattal. Az autópálya összeköti az M0 autóutat az M3 autópálya Gödöllő térségi szakaszával, ezáltal a tranzitforgalomtól tehermentesíti az M0 autóút Nagytarcsa-Csömör, illetve az M3 autópálya Budapest-Gödöllő közötti szakaszait.