Az első hídelem megérkezését követően megkezdődhet annak beemelése és helyére igazítása. A munka megkezdésekor Fürjes Balázs, Budapest és a fővárosi agglomeráció fejlesztéséért felelős államtitkár, Vitézy Dávid, a Budapest Fejlesztési Központ vezérigazgatója, Nyul Zoltán, a NIF Zrt. beruházási vezérigazgató-helyettese, valamint Nyiszter Tamás, a MÁV Zrt. beruházási vezérigazgató-helyettese tartott sajtótájékoztatót.

helyere-emelik-az-elso-hidelemet-uj-fejezet-kezdodik-a-deli-osszekoto-vasuti-duna-hid-korszerusiteseben

Ütemesen halad előre az észak-balatoni vasútvillamosítás projekt, melynek keretében a Szabadbattyán és Balatonfüred közötti, mintegy 55 km-es vonalszakasz villamosítása történik meg. A munkálatok 2019 év végén kezdődtek, és várhatóan 2021 nyarán érnek véget. A beruházás során átépül Polgárdi, Balatonkenese, Balatonfűzfő és Alsóörs állomás, ahol többek közt 55 cm magas, akadálymentes peronokat építenek, korszerű térvilágítást és […]

modositott-menetrend-potlobuszok-a-szekesfehervar-balatonfured-vonalon-2020-oszetol

Újabb magyar-osztrák határmenti projekt készült el a NIF Zrt. beruházásában. A Várbalog és Albertkázmérpuszta közötti összekötő út forgalomba helyezéséről tartottak sajtótájékoztatót 2020. szeptember 11-én. Az eseményen beszédet mondott Nyul Zoltán, a NIF Zrt. beruházási vezérigazgató-helyettese, Frank Anita, Várbalog polgármestere, Maximilian Köllner, Burgerland tartomány parlamenti képviselője és Nagy István, agrárminiszter, a térség országgyűlési képviselője.

elkeszult-a-varbalog-es-albertkazmerpuszta-kozotti-osszekoto-ut

A NIF Zrt. és a TRENECON Tervező és Tanácsadó Kft. közös szervezésében 2020. szeptember 8-án sikeresen lezajlott a „Nagysebességű vasúttal Varsó felé – Velocity for You” szakmai konferencia. A döntéshozók és önkormányzatok, valamint az érintett szervezetek számára létrehozott rendezvény előadói rámutattak a Budapest-Varsó nagysebességű vasúti fejlesztés szakpolitikai hátterére, annak korszerűsítésével elérhető gazdaságfejlesztési hatásokra, valamint a […]

Magyarország kelet-nyugati közlekedési folyosói közül a 8. sz. főközlekedési útvonal az egyik legkiemelkedőbb. Székesfehérvárt, Veszprémet és Körmendet köti össze az országhatárral, keresztezve számos észak-déli irányú főutat. Forgalomlebonyolítása miatt számos helyen fejlesztésre szorul ez a folyosó.