"Tegnap befejeződött az M7 autópálya Balatonkeresztúr – Nagykanizsa (170+700 – 206+200 km szelvények) közötti autópálya szakasz kivitelezésére kiírt, közbeszerzési eljárás."
Új vezérigazgató a Nemzeti Autópálya Zrt.-nél
A Fővárosi Bíróság elutasította az M0-ás út megépítése ellen beadott civil beadványt.
"2005. január 14-én elindult a hazai közúthálózat hibáinak bejelentésére szolgáló telefonon hívható országos „Kátyúvonal”. A „Kátyúvonal” a 06-80-404-404-es zöld számon bármely hálózatból ingyenesen hívható a nap 24 órájában."
Brüsszelben már lezárult az M0-ás vizsgálata, munkakezdés márciusban.
Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter megbízásából nyár közepétől három munkacsoport vizsgálta a gyorsforgalmi utak olcsóbb illetve korszerűbb megvalósításának lehetőségét. A munkacsoportokban részt vettek a Műegyetem, az UKIG, az Na zrt. a Magyar Útügyi Társaság és az ÁAK zrt. szakemberei is.
Eredményt hirdetett a Nemzeti Autópálya Rt. az M0 autóút keleti szektor 3.sz.. főút és az M3 autópálya (59,8-68,7 km.sz.) közötti szakaszának kivitelezésére kiírt nyílt, közbeszerzési eljárásban.
A Budapestet elkerülő autóút első folytatását az új 4. sz. főút Vecsést és Üllőt elkerülő 12,5 km-es szakaszával egy időben, szombaton délután vehetik birtokba az utazók. A két szakasz építése 17 hónapot vett igénybe. Az M0 építése jövő tavasszal folytatódik.
"A Nemzeti Autópálya zrt. az M43 autópálya, (Makó – Országhatár közötti szakasz) építési engedélyezési és kiviteli tervének elkészítéséhez igényelt támogatást."
Eredményt hirdetett a Nemzeti Autópálya Rt. az M0 autóút keleti szektor 4.sz. főút és 31. sz. főút (42,2-48,9 km.sz.) közötti szakaszának kivitelezésére kiírt nyílt, közbeszerzési eljárásban.