Hétvégén elkezdődött a próbaüzem a Zalaszentiván – Ukk vasútvonal-szakaszon. A 31 km hosszon átépített, új vonalszakasz műszaki forgalomba helyezését követően 2008. december 14-től elkezdődött a próbaüzem a Zalaszentiván és Ukk vasútállomások közötti vasúti pályán.
A nyomvonalon vannak még olyan régészeti lelőhelyek, ahol a leletmentés és a régészeti ásatás folyik. A bozót és cserjeirtási munkák elkészültek. A nagymennyiségű eltávolított növényzetet a helyszínen ledarálták, és bioerőműbe szállították el.
A minőségbiztosítási folyamat a tavaszi munkakezdés záloga
Lakossági Fórumon ismerkedhettek az autópályával a szegediek.
Lezárult a híd 2008.09.12-én történt lecsúszására irányuló szakértői vizsgálat. A márkói völgyhíd, tolás közben déli irányban kb. 1.5 métert elmozdult és a tartóbakokról a terepszintre zuhant. A toláshoz használt segédszerkezet megsérült. A kármentés szakszerűen megtörtént.
Ezúton továbbítjuk a Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. meghívását az alábbi rendezvényre, melyen a Nemzeti Infrastruktúra Zrt., mint projektgazda is részt vesz.
A mai napon átadta a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. a forgalomnak a 26. sz. főút Sajóbábony és Sajószentpéter közötti szakaszát.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. 2008. november 12-én lakossági fórumot tartott Monoron a 4. sz. főút + 46102 j. út csomópontjának körforgalmú csomóponttá történő átépítése kapcsolatosan.
Ezúton tájékoztatjuk a lakosságot, hogy a 86. sz. főút Vát elkerülő szakasz megépítésének befejezési határideje módosításra került: az eredetileg tervezett 2008. november 30. napjáról 2009. május 15. napjára.
Az 1401. sz. út 34+763 km szelvényben lévő Halászi Mosoni – Duna híd átépítésével kapcsolatos közbeszerzési eljárás lezajlott, elkezdjük a beruházást!