A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a pályázatot az M7-es autópálya Pusztazámor - Tárnok közötti autópálya csomópont teljes értékű kiépítésének kivitelezési munkájára.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. eredményt hirdetett az M8 gyorsforgalmi út Kecskemét (M5) - Szolnok (Abony elkerülő) közötti szakaszának tervezésére.
Ma délután forgalomba helyezzük Győr belterületén, az 1. sz. főút - Kardán u. keresztezésében épített körforgalmú csomópontot.
A csomópont építését a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. megbízásából a TA-VA Konzorcium valósította meg.
2009. május 30-án a reggeli órákban megnyitásra kerül a járda és a kerékpárút az Északi Összekötő Vasúti hídon. Felhívjuk a lakosság figyelmét, hogy további kiegészítő munkálatok miatt a hidat 2009. június 3-ig, szerdáig csak reggel 6 óra és este 21 óra között használhatják.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a pályázatot Záhony térség belső közúti infrastruktúrájának ipari, logisztikai befektetésekkel összehangolt fejlesztésének (I. ütem) kivitelezési munkáira.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. ideiglenesen forgalomba helyezi a Bagod-Andráshida-Zalaegerszeg vonalszakaszt 2009. május 25-én 20.00 órakor.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. eredményt hirdetett a megvalósíthatósági tanulmány készítésére a Győr (kiz) – Celldömölk (kiz) vasútvonal korszerűsítése, villamosítása és ETCS L2 telepítés Győr (bez) – Boba (bez) közötti munkák előkészítéséhez.
A beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. a tegnapi nap folyamán átadta a munkaterületet a kivitelezést megvalósító Colas Építő Zrt-nek.
A komplex közlekedésfejlesztési szemlélet előnyeit, és az agglomerációra is kiterjedő kötöttpályás fejlesztési elképzelések hiányát felismerve, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. és a Budapesti Közlekedés - Szervező Kht. közös megbízással készítette el a közlekedésfejlesztési elképzeléseket keretbe foglaló Elővárosi közlekedésfejlesztési stratégiai tervet („Az ’S-bahn’ rendszerű gyorsvasúti közlekedés kialakítása és a budapesti elővárosi vasúthálózat fejlesztése” címen) és a fejlesztések I. ütemét (2013-ig tartó időszak) megalapozó Részletes megvalósíthatósági tanulmányt. Ezen átfogó munkák képezik a budapesti elővárosi közlekedésfejlesztési lehetőségek komplex vizsgálatát és minden további elővárosi fejlesztés alapjául szolgálnak.