A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. nyertest hirdetett a 61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának (138+300 – 154+600 km szelvények között) 11, 5 tonnás burkolat erősítésére.
2009. október 15-én lakossági fórumot tartottunk az M0 útgyűrű déli szektor bővítési munkáiról Törökbálinton.
2009. július 16-án lakossági fórumot tartottunk az M0 útgyűrű déli szektor XXII. kerületet érintő szakaszának bővítési munkáiról.
2009. október 26-án lakossági fórumot tartottunk az 511. sz. főút Baja ÉK-i elkerülő út, III. ütem építésének előre haladásáról.
A hídépítésben különleges technológiának számító ún. milánói módszerrel épülnek az M31-es autópálya 3-as úti csomópontjának hídjai. 2009. májusa óta a 3-as úton a forgalmat sávelhúzással biztosítják, a mellette lévő HÉV pedig ideiglenes nyomvonalon közlekedik. A régi nyomvonalakon új műtárgyak épülnek.
Az ajánlatkérő Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. a Közbeszerzési Döntőbizottság 2009. szeptember 23-án kelt határozatának megfelelően, 2009. október 27-én hirdetett eredményt az M0 útgyűrű déli szektorának M6 autópálya és 51. sz. főút közötti szakasz bővítésére kiírt közbeszerzési eljárásban.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a pályázatot Székesfehérvár állomás forgalmi szimulációs vizsgálatának elvégzésére.
A beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. állásfoglalása az M0 útgyűrű keleti szektorának zajvédelméről a vasárnapra tervezett demonstráció kapcsán
Elkészült a 4219. jelű úton lévő, műemléki védelem alatt álló gyulai Bárdos-hídnak a felújítása. A fejlesztés során a teljes hídszerkezetet szigeteltük, a szegélyeket, mellvédeket átépítettük.
Átadtuk a 88. sz. főút sárvárt elkerülő szakaszát, mely a várostól észak-nyugati irányban halad 3,5 km hosszon.