Tavasz óta dolgozik a kivitelező a Drégelypalánkot és Ipolyhídvéget (Ipel’ské Predmostie) összekötő híd kivitelezésén. Az Ipoly folyó áthidalására egy 48,5 m szabad nyílású vasbeton pályalemezzel merevített, 2 főtartós acél ívhíd épül. A kivitelező szeptemberben beemelte a híd főtartóit, október hónapban pedig befejezte a merevítőtartók és az ívtartók keresztmetszeti hegesztési munkálatait, valamint lezajlott a függesztőrudak elhelyezése. […]

befejezodott-a-dregelypalankot-es-ipolyhidveget-osszekoto-hid-palyalemezenek-betonozasa

Ezúton tájékoztatjuk a Kedves Lakosságot, hogy a „67. sz. főút Kaposvár (észak) és az M7 autópálya 2×2 sávosra történő bővítése – Látrány elkerülő szakasz” projekt előrehaladása kapcsán elkészült a turbó körforgalom a 67. sz. főút és az M7 autópálya déli oldali alcsomópontjában. Tekintettel arra, hogy a körforgalom használhatóvá vált, így az M7 autópálya előzőleg lezárt két csomóponti […]

Az Őrhalmot Ipolyvarbóval (SK, Vrbovka) összekötő 32 méter hosszúságú híd és a hozzá kapcsolódó 2×1 sávos, 1726 m hosszú kétoldali útcsatlakozás kivitelezése 2021. december 9-én kezdődött meg. 10 nap híján napra pontosan egy évre rá kerül sor a híd acél főtartóinak beemelésére. A főtartók készítéséhez szükséges acéllemezeket Ausztriából, a Voestalpintól szerezték be. Az anyagdarabolás az […]

helyukre-kerultek-a-fogerendak-az-orhalmot-ipolyvarboval-sk-vrbovka-osszekoto-hidnal
Tovább

A NIF Zrt. 2019 óta dolgozik a MÁV hálózatán megvalósított közlekedésbiztonság javítási programon, melynek célja vasúti átjárók- és csomópontok fejlesztése azért, hogy ezzel javítsák a vasúti közlekedés és az érintett közúti tranzit útvonalak közlekedésbiztonságát. A hat projektelemből álló fejlesztés a végéhez ért.