Tavasz óta dolgozik a kivitelező a Drégelypalánkot és Ipolyhídvéget (Ipel’ské Predmostie) összekötő híd kivitelezésén. Az Ipoly folyó áthidalására egy 48,5 m szabad nyílású vasbeton pályalemezzel merevített, 2 főtartós acél ívhíd épül. A kivitelező szeptemberben beemelte a híd főtartóit, október hónapban pedig befejezte a merevítőtartók és az ívtartók keresztmetszeti hegesztési munkálatait, valamint lezajlott a függesztőrudak elhelyezése. […]
Ezúton tájékoztatjuk a Kedves Lakosságot, hogy a „67. sz. főút Kaposvár (észak) és az M7 autópálya 2×2 sávosra történő bővítése – Látrány elkerülő szakasz” projekt előrehaladása kapcsán elkészült a turbó körforgalom a 67. sz. főút és az M7 autópálya déli oldali alcsomópontjában. Tekintettel arra, hogy a körforgalom használhatóvá vált, így az M7 autópálya előzőleg lezárt két csomóponti […]
Az Őrhalmot Ipolyvarbóval (SK, Vrbovka) összekötő 32 méter hosszúságú híd és a hozzá kapcsolódó 2×1 sávos, 1726 m hosszú kétoldali útcsatlakozás kivitelezése 2021. december 9-én kezdődött meg. 10 nap híján napra pontosan egy évre rá kerül sor a híd acél főtartóinak beemelésére. A főtartók készítéséhez szükséges acéllemezeket Ausztriából, a Voestalpintól szerezték be. Az anyagdarabolás az […]
2022 májusában megkezdődött a 25. sz. főút Szentdomonkos és Borsodnádasd közötti szakaszának fejlesztése. A 7 km hosszú, két megyét érintő beruházásnak köszönhetően 2025 nyarára a térségben biztonságosabb és gyorsabb lesz a közlekedés, valamint jelentősen csökkenni fog a baleseti kockázat is.
A NIF Zrt. 2019 óta dolgozik a MÁV hálózatán megvalósított közlekedésbiztonság javítási programon, melynek célja vasúti átjárók- és csomópontok fejlesztése azért, hogy ezzel javítsák a vasúti közlekedés és az érintett közúti tranzit útvonalak közlekedésbiztonságát. A hat projektelemből álló fejlesztés a végéhez ért.
A fejlesztés célja a vasúti vontatási kapacitáshiány hosszú időtávra tervezett megszüntetése, az energiahatékonyság növelése új, nagyobb teljesítményű, korszerű transzformátorok beépítésével.
A fejlesztéssel kapcsolatban utoljára márciusban adtunk hírt arról, hogy az ütemtervnek megfelelően haladnak a munkálatok, az újabb előrelépésekről a mai napon tartott sajtótájékoztatót Koncz Zsófia miniszterhelyettes, a térség országgyűlési képviselője és Pántya József, a NIF Zrt. útfejlesztési igazgatója.
Befejeződött a Szeged- Hódmezővásárhely között város- elővárosi tram-train rendszer megvalósítása, Szeged járműtelep építése elnevezésű projekt. A NIF Zrt. beruházásban zajló fejlesztésről Rozsy Gábor, a vállalat vasútfejlesztési igazgató-helyettese tartott prezentációt.
Lezárult a Ferencváros – Székesfehérvár ETCS2 vonatbefolyásoló rendszer kiépítése elnevezésű projekt. A NIF Zrt. beruházásban zajló fejlesztésről Rozsy Gábor, a vállalat vasútfejlesztési igazgató-helyettese tartott prezentációt.
Elkészültek az Egri elkerülő út tanulmánytervi átdolgozott nyomvonalváltozatai. A megyeszékhely közlekedésében nagy előrelépést jelentő utat a klasszikus elkerülő utakkal szemben nem csupán a városon áthaladó forgalom csökkentésére, hanem a belterületi utak tehermentesítésére is tervezik.