Szószedet: ETCS 2 vonatbefolyásoló rendszer – jelenleg a különböző országok különféle vonatbefolyásoló berendezést használnak, melyek egymással nem kompatibilisek, e miatt a határon mozdonyt és/vagy személyzetet kell cserélni. Az ETCS (Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer) telepítésével lehetőség nyílik e hátrány kiküszöbölésére. Az ETCS-nek 3 szintje létezik, amik közül Magyarország a 2-es szint telepítését célozta meg (ETCS 2). Biztosítóberendezés – a berendezés fő feladata, hogy biztosítsa a vasúti közlekedésben résztvevők személyi és vagyoni biztonságát, mind a vágányokon, mind a szintbeli közúti átjárókban. Villamosítás – a fejlesztés végrehajtásával kiépítésre kerül a vágányok feletti villamos felsővezeték, így az adott vasútvonal alkalmassá válik a villanymozdonyok közlekedésére, megteremtve ezzel a környezetbarát vasúti villamosvontatás lehetőségét.
Jelentés a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. vasúti beruházásainak előkészítési munkálatairól
Budapest – Lőkösháza - Országhatár vasútvonal korszerűsítése
Jelentés a Tárnok – Székesfehérvár vonalszakasz átépítéséről
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. azt tapasztalta, hogy egyes hírekben pontatlan összefüggések jelentek meg az épülő M43 autópálya III. szakaszának kivitelezési munkálatai és a Maroslelén szerda este kiöntött csapadékvíz között, ezért a NIF Zrt. szükségesnek tartja, hogy nyomatékosítsa, az M43 autópálya vízelvezető rendszere nem okozhat problémát a térségben.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a pályázatot a Hollóháza-Skároš összekötő út magyarországi szakaszának építésére.
JELENTÉS A 4. SZÁMÚ FŐÚT KISÚJSZÁLLÁS ELKERÜLŐ ÉPÍTÉSÉNEK 2010. MÁJUSI HELYZETÉRŐL
JELENTÉS AZ M43 AUTÓPÁLYA SZEGED – MAKÓ KÖZÖTTI SZAKASZ KIVITELEZÉSÉNEK 2010. MÁJUSI HELYZETÉRŐL
JELENTÉS AZ M31 AUTÓPÁLYA GÖDÖLLŐ - M0 ÁTKÖTÉS KIVITELEZÉSÉNEK 2010. MÁJUS HAVI HELYZETÉRŐL
JELENTÉS AZ M0 ÚTGYŰRŰ DÉLI SZEKTOR BŐVÍTÉSI MUNKÁINAK 2010. MÁJUS HAVI HELYZETÉRŐL