JELENTÉS AZ M43 AUTÓPÁLYA SZEGED – MAKÓ KÖZÖTTI SZAKASZ KIVITELEZÉSÉNEK 2010. JÚLIUSI HELYZETÉRŐL
Tárnok – Székesfehérvár vonalszakasz átépítésével kapcsolatos 2010. július havi jelentés
Jelentés vasúti beruházásokkal kapcsolatban
Két ütemben, több szakaszon folynak a magyar-ukrán határra vezető 41-es főút rekonstrukciós munkálatai. A tervek szerint a beruházás első és második üteme során kiszélesített és új burkolattal ellátott szakaszokat a harmadik negyedév végétől használhatják a közlekedők.
Teljessé válik az 5-ös főút Szegedet nyugatról elkerülő szakasza, hamarosan befejeződik ugyanis a még hiányzó 1,3 kilométeres út építése. A III. ütemben elkészülő útszakaszon 2010 végén indulhat meg a forgalom.
Több, mint felével bővül az egyelőre csak rövid szakaszon elkészült M9-es autóút. A meglévő 21 kilométeres szakasz 12,3 kilométerrel hosszabbodik kelet felé. Az épülő út az 51-es és az 54-es utakat köti össze.
Hamarosan hozzálát a hídépítéshez az M0-ás déli szektorának bővítését végző kivitelező Szigetszentmiklós közelében. Első körben a munkaterület megközelítését szolgáló pontonhíd és bejáróút megvalósítása kezdődik meg, várhatóan 2010. augusztus 9-én.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. 2010. május 26.-án jelentette meg az ajánlati felhívást a 4625. jelű út 34+083 km szelvényében, Tiszakécskei csomópont körforgalommá történő átépítésének kivitelezésére.
A Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt. eredményt hirdetett a 47. számú főút Mezőberény - Békéscsaba közötti szakasz burkolatmegerősítéséhez és szélesítéséhez kapcsolódó mérnöki tevékenység ellátására kiírt pályázaton.
A jövő év végére zárulnak a 86-os főút felújítási munkálatai Zala megyében. A beruházás nyomán 2011 decemberétől a korábbinál sokkal korszerűbb és biztonságosabb lesz a főút első 37 kilométere.