A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. eredményt hirdetett a A 32. sz. főút Heves- és Jász-Nagykun-Szolnok megyei szakaszának (0+000 - 8+044.14, 10+429-63+025, 63+269.41-71+240, 71+468.20-79+817 km sz.) 11,5 tonna tengelyterhelésre történő megerősítés tanulmány-, engedélyezési- és kiviteli terveinek, a párhuzamos kerékpárút tanulmány-, engedélyezési- és kiviteli terveinek elkészítése és az engedélyeztetés lebonyolítása, valamint a 32. sz. főút teljes szakaszára, és Jászberény észak-keleti és észak-nyugati elkerülő szakaszának előzetes vizsgálati dokumentáció és megvalósít hatóságitanulmány készítése tárgyú közbeszerzési eljárásában.
A fővárosi elővárosi vonalak és a hozzájuk kapcsolódó infrastruktúra tervbe vett korszerűsítése során felújítják a Budapest–Szolnok vasútvonalat is. A tervezett beruházások
Folynak az előkészületek a fővárosi elővárosi vasútvonalak fejlesztésére és a hozzájuk kapcsolódó kiegészítő beruházások megvalósítására. Ezek között korszerűsítik a
Az elmúlt hónapok csapadékos időjárása miatt várhatóan csúszik a 86-os főút Zala megyei felújítási munkálatainak befejezése. A beruházás így várhatóan 2012 közepére fejeződik be. A korszerűsítés nyomán a korábbinál korszerűbb, biztonságosabb lesz a főút 27 kilométeres szakasza. A beavatkozást az EU társfinanszírozása teszi lehetővé.
Az árvizek és belvizek miatt tovább csúszik a 21-es főút két előzési szakaszának megépítése. A munkálatok befejezését másodszor kénytelen elhalasztani a beruházó. A beavatkozások összesen 3,9 kilométert érintenek, és magukban foglalják a meglevő pálya felújítását is.
Teljessé válik az 5-ös út Szegedet nyugatról elkerülő szakasza, november végére befejeződik ugyanis a még hiányzó 1,3 kilométeres út építése. A hozzávetőleg 2,3 milliárd forintból elkészülő útszakaszon 2010. december közepén indulhat meg a forgalom.
A 4-es számú főút Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolaterősítése részben elkészült. Az összesen több mint 26 kilométert érintő beruházás egy részén területszerzési nehézségek miatt szükséges volt módosítani a kivitelezés befejezésének határidejét. A projektben szereplő teljes felújítás várhatóan csak jövő nyár végére fejeződik be. A közlekedés – helyenként korlátozások mellett – a teljes szakaszon lehetséges.
Hamarosan Csongrád lakói is megszabadulnak az átmenő forgalomtól, lezárult ugyanis a települést elkerülő négy és fél kilométeres út építése. A hatósági engedélyek megszerzése után várhatóan decembertől indulhat meg a forgalom az új úton. A fejlesztést az Európai Unió társfinanszírozása tette lehetővé.
A fővárosi elővárosi vasútvonalak és a hozzájuk kapcsolódó pályaudvarok tervezett korszerűsítése során a Nyugati pályaudvart is felújítják. A tervezett beruházások
Magyar Köztársaság Kormánya jóváhagyta a "Budapest-Esztergom vasútvonal rekonstrukciója I. ütem" megnevezésű projektet.