Az elmúlt időszak csapadékos időjárását és a téli technológiai szünetet követően megkezdődtek az építési munkák a Zala megyei 61.sz. főút Nagykanizsa elkerülő beruházáson.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a pályázatot a Geszt - országhatár közötti összekötő út engedélyes és kiviteli terveinek elkészítésére és az engedélyeztetés lebonyolítására, valamint Geszt-Marciháza közötti összekötő út megépítésének közös megvalósíthatósági tanulmányának elkészítésére. Az ajánlattételi határidő 2011. március 30.
A Bajánsenye–Boba vasútvonalon is telepítik az ETCS 2-t, azaz az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer 2-es szintjét. A közlekedés biztonságát jelentősen növelő rendszer telepítéséhez a több mint 7 milliárd forintos pénzügyi hátteret nagy részben az Európai Unió biztosítja – tájékoztatott a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt.
Szinte teljes hosszában felújítják a 32-es főutat, a beruházás előkészítése jelenleg folyamatban van. A beavatkozás nyomán biztonságosabb és gyorsabb lesz a térség közúti közlekedése. Az előkészítési munkálatokra 480 millió forint áll rendelkezésre, jelentős részben európai uniós forrásból- tájékoztatott a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt.
Továbbra is a tervek szerint haladnak a 47-es főút korszerűsítésének előkészítései munkálatai. Az előkészítés alatt álló beruházásokkal a Békéscsaba és Szeged közötti szakaszon megerősítik a burkolatot. Az előkészítés finanszírozásában főként uniós forrásokat vesznek igénybe – tájékoztatott a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt.
Felújítják a 86-os főutat Csorna és Mosonmagyaróvár között. A téli leállás után az időjárás függvényében március közepén ismét megkezdődnek a munkálatok, amelyek várhatóan nyár végére fejeződnek be. A beruházást jelentős részben uniós forrásokból finanszírozzák – tájékoztatott a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt.
A Budapest–Székesfehérvár vasútvonalon is telepítik az ETCS 2-t, azaz az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer 2-es szintjét. A vasúti közlekedés biztonságát jelentősen növelő rendszer telepítése a tervek szerint 2014 végére befejeződik. A beruházás pénzügyi hátterét döntően az Európai Unió biztosítja – tájékoztatott a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt.
Tárnok – Székesfehérvár vonalszakasz átépítése - 2011. február havi jelentés
Ezen a héten elkezdődik az M85 gyorsforgalmi út Győr – Csorna szakaszának régészeti átvizsgálása.
Ugrásra készen várják a tartós olvadást az M0-ás déli szektorában