A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a pályázatot a 71. számú Budapest- Veresegyház-Vác vasútvonal elővárosi célú fejlesztése Kohéziós Alap támogatás elnyeréséhez szükséges dokumentációinak elkészítésére.
Finisben a pályaburkolat építése az M1-es és az M6-os között
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában a napokban megkezdődik a 4. számú főúton, Szolnok külterületén az új „turbó” körforgalmú csomópont építése.
Már korábban beszámoltunk róla, hogy a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában megvalósuló Tárnok-Martonvásár pályaszakasz felújítása a MÁV vonalain eddig nem tapasztalt módszerrel, úgynevezett nagygépes technológiával történik. A munkálatokhoz használt RU-800 S a világon az első gép, mellyel a vágányok átépítése folyamatosan végezhető.
Esetenként jelzőőrös irányításra és a megszokott tempónál lassabb haladásra számíthatnak a közlekedők az 5-ös út 17-es és 18-as kilométerszelvénye közelében, augusztus 22-e és 25-e között.
A marcaltői Rába-híd teljes felújítása miatt 2011. augusztus 16-tól egy évre lezárják a Marcaltő és Szany közötti útszakaszt!
A csomópont kivitelezésre Tata Város Önkormányzata a Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ által kiírt „Veszélyes csomópont” pályázaton nyert állami támogatást, amelyhez mintegy 34 %-os önrészt biztosít az Önkormányzat.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a pályázatot Győr keleti elkerülő út (M1 autópálya - 14. számú főút között) fejlesztéséhez szükséges megvalósíthatósági tanulmány és környezeti hatásvizsgálat elkészítésére és engedélyeztetésére.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a pályázatot az M10 gyorsforgalmi út Budapest-Kesztölc közötti szakasz 2x2 sávos autóútként történő előkészítéséhez kapcsolódó környezetvédelmi engedélyezési eljáráshoz szükséges dokumentumok elkészítésére, a jogerős és végrehajtható környezetvédelmi engedély megszerzésére, továbbá közúti biztonsági hatásvizsgálat elkészítésére.
Jelentés az M0 útgyűrű déli szektora bővítési munkáinak 2011. július havi helyzetéről