A tervezett út a 3719 sz. főútról ágazik majd le a magyar-szlovák határ felé közel 3 km hosszan. A területen régészeti munkálatokat elvégezték, a területszerzés is hamarosan befejeződik. A kivitelezés 2013 kora tavaszán elindul, 2013. június 30-ig az útszakasz kiépül. A beruházás által a határmenti települések közötti közlekedés ideje lerövidül és gördülékenyebbé válik. A projekt […]

Tovább

A Kelenföld-Tárnok vasúti vonalszakasz 26 km hosszan történő korszerűsítés célja érintett települések megközelíthetőségének, az elővárosi közlekedés javítása, valamint a vasúti  személy- és áruszállítás részarányának növelése Budapest-Kelenföld és Székesfehérvár között, ezáltal tehermentesítve a 7. számú főutat és az M7 autópályát.

Tovább

A Hódmezővásárhelyet északról elkerülő útszakasz 2×1 sávos kialakítású másodrendű főút lesz, 1 db szintbeni-, 4 db különszintű csomóponttal, 2 db vasút feletti felüljáróval, 3db különszintű keresztezéssel. Az elkerülő hossza 13,36 km. Az északi elkerülő segítségével Hódmezővásárhely belvárosa felszabadul az átmenő forgalom alól, ezáltal jelentősen fog javulni a városban élők életminősége, csökken a zaj és a […]

Tovább

Az M0 útgyűrű M6 autópálya és 51. sz. főút közötti szakaszán októberben az M0 főpályán a már elkészült földművön az útburkolati alaprétegek elkészültét követően zajlik a beton pályaburkolat építése a három forgalmi és a leálló sávban. A még hátralévő közműkiváltásokat végzi a kivitelező és folytatódnak a portálszerkezetek kivitelezési munkái is. Az M0 –  6.sz. főúti […]

Tovább

Elkészült a 4-es számú főút Újfehértó-Záhony közti szakaszának 11,5 tonnás burkolaterősítése. A munkálatok első ütemében 2009-ben 15.4 km hosszan, a jelenlegi második ütemben további 26,4 km-en felújították és megerősítették a burkolatot. Az ünnepélyes átadáson beszédet mondott Völner Pál, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium infrastruktúráért felelős államtitkára.

Tovább

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a pályázatot a 49133. jelű Ömböly-országhatár és a Zemplénagárd-Nagytárkány közötti összekötő út magyarországi szakaszának építésére.

Tovább

  Az elmúlt években bekövetkezett balesetek miatt, Szolnok külterületén a 4. számú főúton, a Debreceni út-Alcsiszigeti út csomópontjának átépítése elengedhetetlenné vált. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában, állami forrásból új turbó körforgalom létesült.   A Debreceni út-Alcsiszigeti út csomópontjánál 2001-2010 között összesen 112 baleset történt: 7 halálos, 18 súlyos, 21 könnyű, 66 anyagi káros.    […]

Tovább

A Debrecent elkerülő út I. üteme 2006-ban készült el a 4., 33. és 35. számú főutak között. Ezzel azonban nem valósult meg teljes egészében a várost elkerülő út, hiszen a tranzitforgalom továbbra is a 4. számú főút debreceni átkelési szakaszán bonyolódik le. Az út kapacitása azonban véges, a környezetterhelés minden határértéket meghalad.

Tovább

„A 2012 augusztusában kötött új szerződések volumene 0,5%-kal nagyobb volt az egy évvel ezelőttinél. Az épületek építésére kötött szerződések volumene egyötödével csökkent, míg az egyéb építmények építésére kötötteké 20,7%-kal nőtt a 2011. augusztusihoz viszonyítva. Ez utóbbi növekedés az útépítési, vasútfelújítási munkákra, közmű- és vezetéképítésre kötött szerződéseknek köszönhető.” – http://www.ksh.hu/docs/hun/xftp/gyor/epi/epi21208.pdf A vasút- és útfelújítások tárgyában megkötött […]

Tovább

Az M0 útgyűrű M6 autópálya és 51. sz. főút közötti szakaszán szeptemberben az M0 főpályán a földmű építések befejezéshez közelítenek. Az útburkolati alaprétegek és részben a betonpálya is elkészült, 3+1 sáv szélességben. Ez utóbbi építése a szakasz kezdőszelvényétől, illetve a Soroksári Duna-ág-hidat megelőző szakaszon folyamatosan zajlik. A kivitelező a még hátralévő közműkiváltásokat végzi és folytatódnak […]

Tovább