Megépült a 4. számú főút új, Debrecen városát teljes egészében elkerülő szakasza. Az út I. üteme 2006-ban készült el a 4., 33. és 35. számú főutak között. A II. ütem során az építés a 35. és a 4. számú főút közötti szakaszon folytatódott. Az elkerülőt a közlekedők 2013. január 24-én, 14.30 órától már használhatják.   […]

Tovább

A debreceni elkerülőt holnap kora délutántól használhatják a közlekedők. A 11,9 km hosszú 2×1 forgalmi sávval megépült elkerülő  segítségével Debrecen belvárosa felszabadul az átmenő forgalom alól, ezáltal jelentősen javul a városban élők életminősége. A helyben lakók és az átutazók gyorsabban, biztonságosabban közlekedhetnek a 4. számú főúton. A projekt az Új Széchenyi Terv keretében a Közlekedési […]

Tovább

Az M9 autóút az országon belüli kelet-nyugati kapcsolatok egyik jelentős gyorsforgalmi útja. Az M9 gyorsforgalmi út hálózati szerepe az új szekszárdi-híd megépítésével meghatározó jelentőségű, nemcsak a térség forgalmát, hanem Dél-Magyarországot illetően is. Keleti irányban az M5 autópályához, nyugati irányban Szekszárd, Bonyhád, Dombóvár, Nagykanizsa összekötésével az M7 autópályához csatlakozik, így a Dunántúl és az Alföld déli […]

Tovább

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. ma délben ideiglenes forgalomba helyezte az M3-as autópálya Nyíregyháza-49.sz.főút közötti szakaszát. A 33,8 km hosszú beruházás az Új Széchenyi Terv keretében, 85% Európai Uniós és 15 % hazai forrás segítségével valósult meg, nettó 31,9 milliárd forint értékben.

Tovább

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. a beruházás keretében 11,5 tonnás burkolaterősítést végez.  A burkolaterősítés a jelentős forgalmat lebonyolító 2×1 sávos útszakaszon, a 2004-ben megépült Hajdúszoboszló elkerülő keleti csomópontja és a 2006. évben átadott M35 autópálya déli csomópontja között 6.833 m hosszban valósul meg. A beavatkozással érintett szakaszon a meglévő 2 db csomópont mellé, a beruházás […]

Tovább

Megjelent az M85 Enese – Csorna, Győr-Enese közötti szakaszok valamint a 85. sz. főút Csorna elkerülő szakasz I. ütem építésére kiírt közbeszerzési eljárás.  A Győr-Moson-Sopron megyei útszakasz közel 14 km hosszan kétszer kétsávossá épül ki. A fejlesztés által gyorsul a Győr és Csorna közötti közlekedés, a környező községekben lakók utazási időben és távolságban szintén közelebb […]

Tovább

Sikeres közbeszerezési eljárást követően 2013. I félév végén újra megindulhat a munka a villányi elkerülő út építésénél. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. 2012-ben felbontotta a szerződést a korábban nyertes Ezentis Kft-vel. A 4,3 km hosszú elkerülő út, 2X1 forgalmi sávos kiépítéssel valósul meg, 3 db szintbeni , valamint 2 db körforgalmú csomópont létesül. A beruházás […]

Tovább

A forgalomba helyezési eljárás lezárultával a velencei közúti aluljárót a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. átadta üzemeltetésre a település önkormányzatának. A közúti aluljárót a velencei önkormányzat 2012. december 28-án megnyitotta a közlekedők előtt.   A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. a Tárnok-Székesfehérvár vasúti vonalszakasz felújítása során Kápolnásnyéken és Velencén új közúti aluljárót épített. A beruházás az Új […]

Tovább

  A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. 2013 január második felében ideiglenesen forgalomba helyezi az M3-as autópálya Nyíregyháza-49.sz.főút közti szakaszát. A végleges forgalomba helyezéshez feltétlenül szükséges az ófehértói mérnökségi telep megnyitása, melynek építése 2013. május végén fejeződik be. A 33,8 km hosszú beruházás az Új Széchenyi Terv keretében, 85% Európai Uniós és 15 % hazai forrás […]

Tovább

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában uniós források segítségével közel 27 kilométer hosszon megújult a 76. számú országos főút. A felújítás során a Szentgyörgyvár-Zalaegerszeg közötti utat 2x1 sávosra, szakaszonként kapaszkodósávokkal bővítették, Zalaegerszeg előtt 2x2 sávosra építették át, valamint a 11,5 tonnás tengelyterhelésnek megfelelően megerősítették a burkolatot.

Tovább