A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.-nél jelenleg zajlik a 37. sz. főút korszerűsítésének az előkészítése. Szerencs és Bodrogkeresztúr (38. sz. főút csomópontig) között 10.5 km hosszúságban 11,5 tonnás burkolatmegerősítés, valamint Gesztely és Szerencs között 19 km hosszan 2X2 sávra történő bővítés valósul meg az Új Széchenyi Terv keretében, uniós források segítségével. Az előkészítéshez kapcsolódó tervezési közbeszerzési […]

Tovább

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiemelten fontos fejlesztésként kezeli az M0 déli szektor bővítését, hiszen a beruházás célja, hogy nagyobb forgalmat,  biztonságosabb körülményeket nyújtson a személy- és teherforgalom résztvevőinek az ország legfontosabb tranzitútján. Az M0 autóút 51. sz. főút és M5 autópálya közötti szakaszán az 51. sz. főúti csomópont építése olyan fázisba érkezett, mely szükségessé […]

Tovább

Az első ütemben 2,2 km hosszan megvalósuló beruházás az M3-as autópályát fogja összekötni a Kálmánházi úttal (3317. j. út). Az útszakasz Nyíregyházát nyugatról fogja elkerülni új nyomvonalon, 2×1 sávon. Eredményes közbeszerzési eljárást követően az építés várhatóan 2013 nyarán megkezdődik, az elkerülő 2014 év végére a forgalomnak átadható lesz. A beruházás keretében az M3 autópályánál egy […]

Tovább

A 2007−2013. évi uniós fejlesztési időszakban Magyarországnak 600 milliárd forint forrás áll rendelkezésére vasútfejlesztésre, melyből közel 550 km hosszú vasúti pályaszakasz korszerűsítését végzi el a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.

Tovább

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. uniós források segítségével felújítja a Budapest-Esztergom vasútvonalat. A rekonstrukció keretében 16 állomáson és megállóhelyen épül új peron, perontető, korszerűsödik az utastájékoztatás, térvilágítás, a vasúti pályatest. Közel 1700 db P+R parkoló (pl.: Dorog, Pilisjászfalu, Esztergom, Piliscsaba) valamint 532 db B+R kerékpártároló létesül (pl.: Esztergom, Leányvár, Solymár, Pilisvörösvár, Piliscsaba, Piliscsév). A NIF Zrt. beruházásának befejezését követően a menetidő csökken, színvonalasabbá, komfortosabbá és biztonságosabbá válik a vasúti közlekedés.

Tovább

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Piliscsaba állomáson 40 fát, 3200 cserjét és 20 fenyőt ültet.Társaságunk a beruházásoknál kiemelten figyelembe veszi a környezetvédelmi szempontokat. A teljes Budapest - Esztergom vasúti vonalszakasz felújítása során összesen 288 fát, 11 455 cserjét, valamint 56 fenyőt telepítünk.

Tovább

Ma reggel a vasútépítők kivágták a "piliscsabai öreg hársfát". A fa kivágására, azért volt szükség, mert közel állt az átépítés keretében telepítendő új vágányokhoz és felsővezetékhez. A hársfa nem állt piliscsabai helyi védettség alatt. A fa kivágása a jogszabályoknak megfelelően zajlott, a kivágáshoz a MÁV Zrt. megadta az engedélyt.

Tovább