Az M6 autópálya - 51. számú főút és az 51. számú főút - M5 autópálya között nagy ütemben folynak a kivitelezés befejező munkálatai. A 6,3 km hosszú szakaszon (51. számú főút - M5 autópálya között) a Dunához közel található egyik hídon hétvégén nagygépes technológiával végzik a betonburkolati munkálatokat.

Tovább

A Budapest – Lökösháza vasútvonal az európai törzshálózat, a Páneurópai IV. közlekedési folyosó része, egyik legfőbb összeköttetés a Balkán felé, így kiemelt jelentősséggel bír. A vasútvonalat az Európai Unió követelményeinek megfelelően folyamatosan kétvágányú pályává kell alakítani, 160 km/h sebesség és 225 kN tengelyterhelés biztosításával.A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában jelenleg folyamatban van a Gyoma-Békéscsaba vonalszakasz […]

Tovább

Az 1930-ban épült szerkezet nem felel meg a mai közlekedési igényeknek, ezért a híd átépítése halaszthatatlanná vált. A hídszerkezete egynyílású, felsőpályás, előre gyártott, rácsos vasbeton gerendákból álló szerkezet. A beruházás megkezdése előtt a munkaterületen található közművezetékek átépítését is el kellett végezni, az ehhez szükséges engedélyek és megállapodások hiánya hátráltatta többek között az építés megkezdését. A […]

Tovább

A  83. sz. főút 37 km hosszú szakaszán 11,5 tonnás burkolat megerősítés, település elkerülők, kerékpárutak, illetve a Pápai Bázisrepülőtér megközelíthetőségének fejlesztéséhez szükség megvalósíthatósági tanulmány, és előzetes környezetvédelmi vizsgálati dokumentáció elkészítésére, engedélyeztetésére megjelent a közbeszerzési kiírás. A 83. számú főút Pápa és Győr közötti 37 kilométeres szakaszán az elhasználódott burkolatot korszerű, 11,5 tonna tengelyterhelésű járművek számára […]

Tovább

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiemelten fontos fejlesztésként kezeli az M0 déli szektor bővítését, hiszen a beruházás célja, hogy nagyobb forgalmat,  biztonságosabb körülményeket nyújtson a személy- és teherforgalom résztvevőinek az ország legfontosabb tranzitútján. Az M0 autóút 51. sz. főút és M5 autópálya közötti szakaszán az 51. sz. főúti csomópont építése olyan fázisba érkezett, mely szükségessé […]

Tovább

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. a Vác állomás vasúti pálya és kapcsolódó létesítmények korszerűsítésének tervezése és kivitelezése tárgyában kiírt közbeszerzési ajánlati  felhívására négy pályázat érkezett, - Kőkapu 2012 Konzorcium, DSD Konzorcium, WiVa 2012 Konzorcium, ORTIS Contrucciones Y Projectos S.A. – melyből kettő volt érvényes.

Tovább

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a 33. sz. főút Heves és Jász-Nagykun-Szolnok megyei szakasz 11,5 tonnás burkolaterősítési kivitelezési munkáira vonatkozó közbeszerzési felhívást. A teljes nyomvonalon 37,7 km hosszan történő 11,5 tonnás burkolatmegerősítés során korszerűsítjük a tiszafüredi Tisza-hidat, Tiszafüreden belterületi csomópontot építünk. A főúttal párhuzamosan Poroszló és Tiszafüred között kerékpárutat alakítunk ki, valamint a Tisza-hídon […]

Tovább

Az 1949-ben épült régi Tisza-híd elbontásának árvízvédelmi szempontból is jelentősége van. Már a 2012-es árvíznél is kiemelt szerepe volt annak, hogy 2011 őszén még az új híd építésének megkezdése előtt a régi híd egyik középső támaszát elbontották. A legnagyobb folyási sebességnél, a sodorvonalnál korábban ez a támasz akadályozta a Tisza megfelelő lefolyását, ezért itt lerakódás, […]

Tovább

A tervezett út Miskolcot észak-északkelet irányban kerüli meg, folytatódva az M30 autópálya megépült csomópontjából a Miskolc Zsigmondi utca csomópontjáig. Az építési szakaszon az M30 autópálya irányát csomópont nélkül folytatva négy földút csomóponttal, majd egy kétnyílású híddal a Sajó folyón át a szirmabesenyői csomópontba ér, innen majd egy egyenes szakasszal csatlakozik a Zsigmondi útba. Az új […]

Tovább