A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. uniós források segítségével felújítja a Budapest Északi Vasúti Duna-híd – Esztergom vasútvonalat. A rekonstrukció keretében 16 állomáson és megállóhelyen épül új peron, perontető, korszerűsödik az utastájékoztatás, térvilágítás, a vasúti pályatest. Közel 1700 db P+R parkoló (pl.: Dorog, Pilisjászfalu, Esztergom, Piliscsaba) valamint 532 db B+R kerékpártároló létesül (pl.: Esztergom, Leányvár, Solymár, […]
„2013 márciusában az építőipar termelése kiigazítatlan adatok szerint 9,9%-kal haladta meg az egy évvel korábbit. A termelés márciusi növekedéséhez az alacsony előző évi bázis mellett – a termelés trendje 2012 március a és júniusa között 10 éves mélyponton volt – az út- és vasútépítéssel foglalkozó szervezetek termelésének emelkedése járult hozzá.”(http://www.ksh.hu/docs/hun/xftp/gyor/epi/epi21303.pdf) A KSH által megállapított tény […]
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. uniós források segítségével felújítja a Budapest Északi Vasúti Duna-híd – Esztergom vasútvonalat. A rekonstrukció keretében 16 állomáson és megállóhelyen épül új peron, perontető, korszerűsödik az utastájékoztatás, térvilágítás, a vasúti pályatest. Közel 1700 db P+R parkoló (pl.: Dorog, Pilisjászfalu, Esztergom, Piliscsaba) valamint 532 db B+R kerékpártároló létesül (pl.: Esztergom, Leányvár, Solymár, […]
Vas és Zala megye határától 9,2 km hosszan újabb szakasz 11,5 tonnás burkolaterősítése kezdődhet meg ősszel. A Körmendig tartó felújítás keretében a 8. és 86. sz. főútkörforgalmi csomópont is átépül.A megvalósítás magában foglalja továbbá a körmendi Rába-híd, valamint a körmendi Szemcse-Megyefői árokhíd felújítását is. Eredményes közbeszerzési eljárást követően a kivitelezés ősszel megkezdődhet és 2014 év […]
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásának keretében 30,6 km hosszan burkolaterősítést és szélesítést fog végezni a 31. sz. főút teljes Jász-Nagykun-Szolnok megyei szakaszán. A felújítás érinti Jászjákóhalma, Jászapáti településeket is. A fejleszteni kívánt 2×1 forgalmi sávos úton a burkolat- és koronaszélesség több helyen nem éri el a II. rendű főútra vonatkozó előírásokat. A burkolat szélessége […]
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásban a 68. sz. főút Nagyatád elkerülő szakasz új nyomvonalon, 4,175 km hosszon valósul meg. A másodrendű főút 2×1 forgalmi sávval épül ki. A projekt keretében 2 db körforgalmú csomópont, 2 db híd épül, 782 db fát, 20.705 db cserjét telepítünk és 125.360 nm területet füvesítünk be. Eredményes kiviteli közbeszerzési […]
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. a mai napon átadta a munkaterületet a közbeszerzési eljáráson nyertes kivitelező számára. A szakaszon a régészeti feltárás és a területszerzés is sikeresen befejeződött. Az M3 Kraszna 2012 Konzorcium májusban megkezdi az építéshez szükséges előkészítő munkálatokat. Ezt követően júniusban megindulhat a nagy tömegű földmunka végzése.
A 86. és 76 sz. főutak Nádasd-Hegyhátsál-Katafa közös elkerülő szakasz 6 km hosszan új nyomvonalon épül ki. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. a kivitelezési munkák elvégzésére kiírt közbeszerzési eljárás keretében közös gyalogos és kerékpáros közlekedésre alkalmas 400 méter hosszú utat is kiépít, emellett a főúttal párhuzamosan szilárd burkolattal ellátott szervízutak is lehetőséget biztosítanak majd a […]
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. a 88. sz. főút Sárvár elkerülő szakaszának végszelvényétől, a 86. sz főút Vát elkerülő szakaszán épülő új csomópontig terjedő 6,3 km hosszú szakaszon 11,5 tonnás burkolaterősítés kapcsán kiviteli munkálatokra szóló közbeszerzési eljárást írt ki. A projekt tartalmaz 2 db vasbeton kerethíd felújítást a Kőris-patakon, valamint 2,2 km hosszan kétirányú főúttal […]
A 62. sz. főút mellett fekvő Seregélyest egy új 2 x 1 sávos, 10,5 km hosszú út segítségével lehet majd elkerülni. A beruházás keretében az új nyomvonalon 3 db felüljáró épül: a Sárosd-Seregélyes vízfolyás, a Dinnyés-Kajtori csatorna, valamint a Székesfehérvár – Pusztaszabolcs vasútvonal és földút fölött. Egy körforgalmi és egy háromágú csomópont létesül, a 6213 […]