A Budapest, Északi összekötő vasúti híd – Pilisvörösvár közötti vasúti vonalszakaszon zajló vasútfelújítás miatt az Aquincumi vasúti hídnál, a Szentendrei úton korábban kialakított forgalomterelés és sebességkorlátozás megszűnt. A gépjárművek minden sávot korlátozás nélkül használhatnak. Az árvíz levonulásával a terelés a vasúti vonalszakasz átépítése miatt újra életbe lép.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. felszólította a kivitelező Aranyhegy Konzorciumot, hogy a Budapest, Északi Vasúti Duna híd – Pilisvörösvár közötti szakaszon zajló vasútfelújítás miatt az Aquincumi vasúti hídnál, a szentendrei úton kialakított forgalomterelést és sebességkorlátozást azonnali hatállyal szüntesse meg. A bontási munkálatokat a vállalkozó már megkezdte, délutánra minden sáv újra járható lesz. Az árvíz levonulásával […]
A Pilisvörösvár-Piliscsaba vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatait a 4. számú vasútvonal, valamint a 12-es út lezárása akadályoztatja. A nem várt munkaleállás kihathat a beruházás befejezési határidejére is.
A Budapest – Lökösháza vasútvonal az európai törzshálózat, a Páneurópai IV. közlekedési folyosó része, egyik legfőbb összeköttetés a Balkán felé, így kiemelt jelentősséggel bír. A vasútvonalat az Európai Unió követelményeinek megfelelően folyamatosan kétvágányú pályává kell alakítani, 160 km/h sebesség és 225 kN tengelyterhelés biztosításával. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt kiírásában megjelent a Ferencváros-Gyoma vonalszakasz ETCS […]
Az utolsó mérföldkövéhez érkezett az M0 déli szektor bővítéséhez kapcsolódóan az új hárosi Duna-híd építése. A 770 m hosszú híd statikus és a dinamikus terhelését végezték a mederhídon és az ártéri hidakon. Az M0 útgyűrű M6 autópálya és az 51. számú főút közötti szakaszt, amelynek része az új hárosi Duna-híd is, a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. várhatóan 2013. június végén adja át a forgalomnak.
A 8. sz. főút Márkó – Herend közötti szakaszán 11,5 tonnás burkolat-megerősítést, korszerűsítést végez a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. A közel 5,3 km hosszú, 2×1 forgalmi sávos főút 2×2 forgalmi sávos, osztott pályás főútra bővül, a meglévő pályán 11,5 tonnás burkolat megerősítés lesz, 2 db külön szintű csomópontot, valamint 2,5 km hosszan zajárnyékoló falat építünk. […]
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában valósul meg a 86. sz. főút Zalalövő elkerülő szakaszának megépítése. Az elkerülő keleti irányból kerüli majd meg a várost. A szakaszon 2,56 km hosszan 11,5 tonnás burkolat megerősítést végzünk a meglévő nyomvonalon, majd keleti irányba kiválva Zalalövő és Keménfa települések között elhaladva 10,71 km hosszan új nyomvonalon épül az új elkerülő.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában valósul meg a 86. sz. főút Zalalövő elkerülő szakaszának megépítése. Az elkerülő keleti irányból kerüli majd meg a várost. A szakaszon 2,56 km hosszan 11,5 tonnás burkolat megerősítést végzünk a meglévő nyomvonalon, majd keleti irányba kiválva Zalalövő és Keménfa települések között elhaladva 10,71 km hosszan új nyomvonalon épül az új elkerülő.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. 450 milliárd forintos infrastrukturális programjának részeként valósul meg az M85 gyorsforgalmi út kiépítése. Az M85 Győr –Csorna között tervezett 38 km hosszú, 2x2 sávos, új nyomvonalon épülő gyorsforgalmi út öt fő szakaszra bontható: az építés előtt lévő Győr (M1) – Enese elkerülő, az elkészült Enese elkerülő, közbeszerzés alatt lévő Enese elkerülő –Csorna, az építés előtt lévő Csorna elkerülő I. ütem, a tervezés alatt álló Csorna elkerülő II. ütem. 2015 nyarára gyorsforgalmi úton lehet elérni Csorna települését.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában a 8. sz. főút Veszprém-Várpalota közötti szakasza két építési ütemben megújul. Júniusban megkezdődik a hajmáskéri csomópont építése. A csomópont évek óta kiemelten balesetveszélyes szakasznak számít. A beruházás során négy kilométeren kétszer két forgalmi sávot, valamint különszintű csomópontot alakítunk ki, új közúti aluljáróval. A projekt eredményeképpen 2014 őszétől a közlekedők […]