A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. eredményt hirdetett az M30-26.sz. főút Miskolc északi elkerülő építésének közbeszerzési kiviteli eljárása kapcsán. A részben új nyomvonalon épülő 2x1 sávos szakasz építése hamarosan elkezdődik, várhatóan 2015 késő tavaszán már használhatják a közlekedők. Az eredményhirdetésről dr. Kriza Ákos, Miskolc Megyei Jogú Város polgármestere, Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kommunikációs vezetője és Csöbör Katalin, a térség országgyűlési képviselője tartottak sajtótájékoztatót a mai napon Miskolcon.
A váci vasútállomás korszerűsítési munkálatai augusztusban ütemterv szerint megkezdődtek. A nyertes Kőkapu-2012 Konzorcium megkezdte a fakivágást, bozótirtást az érintett területeken, vasúti vágányok és váltók elbontását, a felsővezeték oszlopok állítását. A pályarekonstrukcióval párhuzamosan ősszel elkezdődik Vác vasútállomás új elektronikus biztosítóberendezésének kiépítése is.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában zajló Budapest-Esztergom vasúti vonal korszerűsítése során az Északi Vasúti Híd-Pilisvörösvár szakasz munkálatai miatt a 10. sz. főút forgalmát 2013. augusztus 7-én, 22.00 órától a pilisvörösvári vasúti kereszteződésnél, a Piliscsabai utcára tereli át a kivitelezést végző vállalkozó. A terelőúton 30 km/h sebességgel lehet közlekedni. A terelésre azért van szükség, mert […]
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában zajló Budapest-Esztergom vasúti vonal korszerűsítése során az Északi Vasúti Híd-Pilisvörösvár szakasz munkálatai miatt a 10. sz. főút forgalmát 2013. augusztus 7-én, 22.00 órától a pilisvörösvári vasúti kereszteződésnél, a Piliscsabai utcára tereli át a kivitelezést végző vállalkozó. A terelőúton 30 km/h sebességgel lehet közlekedni. A terelésre azért van szükség, mert […]
Több mint százhúsz év kutatás után most nyáron sikerült végre megtalálni Aquincum római kori polgárvárosának keleti falát. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában folyó Budapest, Északi Vasúti Duna Híd – Esztergom vasútvonal korszerűsítése során gazdag leletanyag: pénzérmék, kerámiaedények és az erdők istenének apró szobra is előkerült. A város ezen északkeleti sarkában az aquincumi ásatások 120 évvel ezelőtti megindulása óta gyakorlatilag nem volt mód módszeres feltárásra, így az előkerült emlékek nagy jelentőséggel bírnak.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában elkészült a Keszthely északi elkerülő 3.5 km hosszú szakasza. A nyári turistaidény főszezonjában a közlekedők már használhatják az elkerülő út ezen részét.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. eredményt hirdetett a 445. sz. Kecskemét északi elkerülő út 5. sz. főút - 44. sz. főút között szakasz építésének közbeszerzési kiviteli eljárása kapcsán. Az új nyomvonalon épülő 2x1 sávos szakasz építése 2013 őszén elkezdődik, várhatóan 2015 nyarára már használhatják a közlekedők. Az eredményhirdetésről dr. Zombor Gábor, Kecskemét megyei Jogú Város polgármestere, Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kommunikációs vezetője és Uhlig Rita, a Kecskeméti Városfejlesztő Kft. ügyvezetője tartottak sajtótájékoztatót a mai napon Kecskeméten.
Ma délelőtt hármas kiemelt riasztási fokozatú szimulációs mentési gyakorlatot szervezett a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. és a Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság az épülő M0, 51.sz.főút-M5 közötti szakaszán. A mentést a katasztrófavédelem, a mentőszolgálat és a tűzoltóság szakemberei sikeresen végrehajtották.
A burkolat megerősítése a főút Hajdúszoboszló elkerülő szakasz Keleti csomópontja és az M35 autópálya jelenlegi végcsomópontja közötti kétszer egysávos szakaszát érinti, közel hét kilométer hosszban. A félpályás forgalomterelés július 22-én reggeltől november közepéig tart.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásban elkészült a 6317. jelű út Simontornyát és Pálfát összekötő szakasza. A 7 km-es szakaszt ünnepélyes keretek között Völner Pál, infrastruktúráért felelős államtitkár adta át.