A záhonyi közútfejlesztési program 5 ütemből áll, Fényeslitkétől-Záhonyig több mint 21 km hosszan elkerülő utak épített, illetve burkolaterősítést végzett a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium megbízásából a NIF Zrt. A 3,3 km hosszú, 1,3 milliárd forint értékben megépült tiszabezdédi elkerülő út biztosítja a település elkerülésének lehetőségét keleti irányból is. Az ünnepélyes átadáson részt vett Bogáti János miniszteri biztos, dr. Tilki Attila országgyűlési képviselő, Daku Attila, Tiszabezdéd polgármestere, Loppert Dániel, a NIF Zrt. kommunikációs vezetője.
A Nyíregyháza nyugati elkerülő út I. ütemét az M3 autópálya és 3317. j. út közötti szakaszt 2014. október 31-én forgalomba helyeztük. Az elkerülő út 4,5 km hosszú szakaszának megépítésével az M3 autópálya és a 36. sz. főút között teremt kapcsolatot egy új autópálya-csomóponton keresztül.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában a körforgalmi csomópont Szekszárd mellett a 6. sz. főút 2x2 sávos szakaszának végén, a 65. sz. főút keresztezésében épült meg. A körforgalom átadásán jelen volt Horváth István országgyűlési képviselő, Ács Rezső Szekszárd polgármestere és Kardos Gábor, a NIF Zrt. műszaki igazgatója.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában megvalósul a 21. sz. főút; 3. sz. főút hatvani, közúti felüljáró hídszerkezetének felújítása és a kapcsolódó csomópont átépítése.
2015. február 9-én reggel 07.00 órától a székesfehérvári vasútállomás korszerűsítését végző SDD Konzorcium lezárja a vasút alatt húzódó hosszúsétatéri gyalogos és kerékpáros aluljárót. A vágányhálózat bővítése miatt az aluljárót 5 méterrel meg kell hosszabbítani. A felújítás során új közvilágítást építenek ki, a falazat graffiti elleni bevonatot kap, valamint új aszfalt burkolat készül. A lezárás várhatóan 2015. […]
A Dunakeszi P+R parkoló útpálya szerkezetéhez szükséges fagyvédő réteg kinyerése közben minimum 10-50 méteres mélységben találtuk a valószínűsíthetően 3-4 millió éves csontokat.
2015. január 21-én, szerda reggeltől a 21. sz. főút bal pályát a 3-as sz. főúti csomópont környékén várhatóan február végéig 200 méter hosszan a K-H Konzorcium lezárja. Az egy hónapos lezárás során felbontják az utat, kiépítik a csapadékvíz elvezető rendszert, majd elvégzik a töltés és végleges burkolati rétegek kialakítását. A forgalmat jelzőtáblák és jelzőlámpák fogják irányítani.
Az M0, M7-M1 közötti 2,7 km hosszú szakaszán a meglévő 2×2 sávos autóút forgalmának folyamatos fenntartása mellett, a bal pálya kiépítésével 2×3 sávot és egy leálló sávot alakítunk ki. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium megbízásából a NIF Zrt. beruházásában zajló bővítés 2015 őszére fejeződik be. A fejlesztés eredményeképpen az M3-as irányába 3 forgalmi sáv+leálló sávot, illetve […]
A Mávinform tájékoztatását ezúton pontosítja a beruházást végző Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt: a régi hatvani felüljáró nem rogyott be.
A 8 km hosszan megvalósult beruházás tehermentesíti Marcali városát az átmenő forgalom alól. A Marcalit keletről, új nyomvonalon, 2x1 sávon megépült elkerülő utat 2014. december 29-től használhatják a közlekedők. A szakaszt Móring József Attila, a térség országgyűlési képviselője, dr. Sütő László Marcali polgármestere, és Neumayer Ágnes, a NIF Zrt. régióvezetője adták át a forgalomnak.