Irodavezetői feladatok


Irodavezetőként az irodához tartozó projektek pénzügyi- és ütemtervének felügyelete, az egyes előkészítési illetve megvalósítási stádiumban lévő feladatok közben felmerült problémák egyeztetése, a tovább lépéshez szükséges megoldások megtalálása tartozik a főbb feladatok közé, hogy az üzleti tervben jelzettek teljesülhessenek.

Fontos az irodához tartozó kollégák projektszemléletének segítése, a jó munkahelyi légkör megteremtése, hogy minden munkatárs a legjobb teljesítményt nyújthassa.

Szerteágazó feladatot jelent egy út, és a hozzá kapcsoló létesítmények megvalósítása, kezdve a gondolat megszületésétől. Mindig egy csapatban kell játszani, sok szereplős a feladat, türelmet, ötletgazdagságot, hatékony együttműködést, konfliktuskezelést igényel. De pont ez a szépsége, ettől változatos, nem válik sablonossá, mindig kihívást jelent. Sikerélményt ad, és az ember több éves munkájának eredményességét mutatja mikor ott áll egy útszakasz megnyitásánál: a papírra vetett terv életre kelt!