Ideiglenesen forgalomba helyezték a péceli és az isaszegi felüljárót.
A gyalogos és kerékpáros forgalom számára is megnyílt a gödöllői Köztársaság úti felüljáró.
A Budapest–Hatvan vasútvonal rekonstrukciójának következő fázisában, december 8-tól március 20-ig módosított menetrend szerint közlekednek a vonatok. Pótlóbuszokkal már nem kell utazni, a vonalat megnyitják a vonatforgalom számára, és a beruházás befejezéséig, 2020 végéig már nem lesz szükség a forgalom teljes szüneteltetésére. A végleges állapotban elérendő pályasebességhez képest egyelőre csökkentett sebességgel lesz használható a pálya, ezért vágányzári menetrend szerint közlekednek a vonatok. A NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. által irányított rekonstrukció 2020 végéig folytatódik, ezért újabb menetrendi módosítások várhatók több ütemben jövőre is. A beruházás előnyeit, a gyorsabb és sűrűbb közlekedést csak ezeket követően tudja biztosítani a vasúttársaság.
Az elmúlt napok egyeztetéseinek eredményeként sikerült megnyugtató megoldást találni a péceli platánfa ügyében. A kiemelkedő értéket képviselő fa továbbra is az állomás dísze marad, mindössze a gallyazását végzi el a famentő.
A Budapest–Hatvan vasútvonal felújításának következő fázisában, február 4-től december közepéig szünetel a vonatforgalom Pécel és Aszód között. A vasúti beruházás előnyeiről, valamint a következő időszakban várható forgalmi változásokról Loppert Dániel, a MÁV Zrt. kommunikációs igazgatója és Bach Róbert, a NIF Zrt. vasútfejlesztési igazgatója tartott sajtótájékoztatót.
A vasúti pályaépítéshez kapcsolódóan az őszi hónapokban is útlezárásokra, módosított vasúti menetrendre és vonatpótlásra kell számítani
Az idén márciusban indult vasútfejlesztés kivitelezése ütemtervnek megfelelően halad, a nyári és őszi hónapokban útlezárásokra, módosított vasúti menetrendre és vonatpótlásra is számítani kell az erre közlekedőknek.