Befejeződött Magyarország legnagyobb gyorsforgalmi beruházásának kivitelezése. A 91,7 km hosszan kiépült M85-M86 gyorsforgalmi útszakasz befejező eleme, a Hegyfalu és Csorna közötti, 33,4 km hosszú, 2×2 forgalmi sávos autóút megnyitásával a menetidő 50-60 percre csökkent Szombathely és az M1 autópálya-Győr között, a környező települések tehermentesültek az átmenő, főleg a nehézgépjámű forgalom alól.
A beruházásnak köszönhetően október végétől Szombathely az M1-től gyorsforgalmi úton érhető el. A kivitelezés jelenlegi állásáról sajtótájékoztatót tartott Gyopáros Alpár, országgyűlési képviselő és Loppert Dániel, a NIF Zrt. kommunikációs igazgatója.
Október végén nyílik meg a forgalom előtt az M86 gyorsforgalmi út utolsó, Hegyfalu és Csorna közötti szakasza. A beruházásnak köszönhetően innentől Szombathely az M1-től gyorsforgalmi úton érhető el. A főpályán 2016. július hónapban befejeződtek az aszfaltozási munkák, elkészült a kopóréteg és befejeződött a véderdők telepítése. A kivitelezés jelenlegi állásáról sajtóbejárást tartott Hende Csaba a térség országgyűlési képviselője, Ágh Péter Vas megye fejlesztési biztosa, dr. Puskás Tivadar Szombathely polgármestere és Loppert Dániel a NIF Zrt. kommunikációs igazgatója.
Az M86 befejező, 40,9 km hosszú gyorsforgalmi útjának építése két ütemben valósul meg, Szeleste és Csorna között. A 2×2 sávos út első szakasza Szeleste-Hegyfalu között 2015. szeptemberében elkészült, a hiányzó 33,4 km hosszú utat Hegyfalu Csorna között várhatóan 2016. október végén, november elején már használhatják a közlekedők. A kivitelezés jelenlegi állásáról sajtóbejárást tartott dr. Puskás Tivadar Szombathely polgármestere, Hende Csaba a térség országgyűlési képviselője, Ágh Péter Vas megye fejlesztési biztosa és Loppert Dániel a NIF Zrt. kommunikációs igazgatója.
Már közel 26 km hosszan Szombathelytől Hegyfaluig gyorsforgalmi úton lehet közlekedni. Csökken a menetidő a két város között, valamint Pósfa és Hegyfalu tehermentesül a napi közel 3000-4000 tehergépjármű forgalma alól. A 84. sz. főút is biztonságosabbá vált azáltal, hogy megszűnt a szintbeli átkelés, helyette különszintű átvezetéssel lehet haladni a Hegyeshalom-Porpác vasútvonal felett.