A 813. sz. főút II-III. ütemének előkészítése során NIF Zrt. elkészíttette az érintett szakaszok engedélyezési terveit, valamint az elkészült tervekre közlekedés biztonsági auditot végeztetett. A II. ütem tervei 2015. májusban, míg a III. ütem tervei 2015. decemberben készültek el. Az elkészült tervek alapján a II. ütem a Győr, keleti iparterület körüljárását biztosító önkormányzati út déli […]
A Győrt keletről elkerülő 4,4 km-es út megépítésével a győri ipari park megközelítése az M1 autópályáról könnyebbé és gyorsabbá vált. A Vonal útig tartó szakasz folytatásaként jövő tavasszal megkezdődik az 1. sz. főútig tartó, 3,8 km hosszú II. ütem kivitelezése is. A teljes elkerülő szakasz 2017 év végére készül el, megvalósítva ezzel az M1 autópálya és a 14. sz. főút összekötését egy új Mosoni-Duna híd létesítésével.
Magyarország legnagyobb gyorsforgalmi beruházásának egyik jelentős mérföldköve készült el 33,3 km hosszan Győr és Csorna között. Az M85-M86 újabb szakaszainak átadásával Csorna települése biztonságosan, 110km/h sebességgel, 2×2 sávon haladva 15 perccel rövidebb idő alatt érhető el az M1-es autópályáról.
A 83 sz. főút belterületi szakaszán, a Szauter Ferenc utca – Nagy Imre út kereszteződésében meglévő 2×1 sávos körforgalom 2×2 sávosra bővül, a kivitelezés év végére fejeződik be. A munkálatok megkezdéséről sajtótájékoztatón számolt be Kara Ákos, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium államtitkára, országgyűlési képviselő és Loppert Dániel, a NIF Zrt. kommunikációs igazgatója 2015. augusztus 26-án, Győrben.
A NIF Zrt. 2014 novemberében megkezdi a 813. sz. főút Győrt keletről elkerülő szakasz új nyomvonalú, 2×1 sávon épülő út első ütemének kivitelezését. A szakasz 4,4 kilométeren épül meg az M1 autópálya és a Vonal út között, tehermentesítve ezzel Győr-Moson-Sopron megye székhelyét.