Mérföldkőhöz érkezett a Győr keleti elkerülő megvalósítása. A kivitelező 2017 eleje óta dolgozik az 5,2 km hosszú útszakaszon. A projekt keretén belül egy 395 méteres híd épül a Mosoni-Duna és a kapcsolódó szakaszok felett, Győrszentiván kertváros és Győr Bácsa között. A munkálatok most jutottak el a hídbetolás fázisába.
Simon Róbert Balázs, a térség országgyűlési képviselője, Győr-Moson Sopron megye fejlesztési biztosa a jelenleg zajló munkákról tartott sajtótájékoztatót. A Győr keleti elkerülő, befejező 5,2 kilométeres szakaszánál jelenleg pályaszerkezet építés, padkaépítés, rézsű humuszolás, szegély- és térkőépítés valamint csőátereszépítés van folyamatban. A munkálatok a főpálya mellett a 14. sz. főút valamint a 1301. j. út korrekciós szakaszainak […]
A Győrt keletről elkerülő út befejező, 5,2 km hosszú harmadik ütemében egy 395 méter hosszú híd épül a Mosoni-Duna felett, Győrszentiván kertváros – Győr Bácsa között. A kivitelezési munkálatokról és a hídépítéshez kapcsolódó Látogatóközpontról Simon Róbert Balázs, a térség országgyűlési képviselője, Győr-Moson-Sopron megye fejlesztési biztosa, Kiss Boglárka, a NIF Zrt. szóvivője és Sitku László, a […]
A három építési ütemben megvalósuló, összesen 13,4 km hosszú új nyomvonalon Győrt keletről elkerülő út az M1 autópályát fogja összekötni a 14. sz. főúttal. Az elkerülő út M1 autópálya és Vonal út közötti szakasza 2015 szeptemberére készült el, a Vonal út és az 1. sz. főút közötti ütemet december 22-e óta már használhatják a közlekedők. A kivitelezési munkálatokról Simon Róbert Balázs, a térség országgyűlési képviselője, Győr-Moson-Sopron megye fejlesztési biztosa és Karcagi Orsolya, a NIF Zrt. kommunikációs igazgatója számolt be.
A három építési ütemben megvalósuló, összesen 13,4 km hosszú új nyomvonalon Győrt keletről elkerülő út az M1 autópályát fogja összekötni a 14. sz. főúttal. Az elkerülő út M1 autópálya és Vonal út közötti szakasza 2015 szeptemberére készült el, a Vonal út és az 1. sz. főút közötti ütemet december 22-e óta már használhatják a közlekedők.
A három építési ütemben megvalósuló, összesen 13,4 km hosszú új nyomvonalon Győrt keletről elkerülő út az M1 autópályát fogja összekötni a 14. sz. főúttal. Az elkerülő út M1 autópálya és Vonal út közötti szakasza 2015 szeptemberére készült el, a Vonal út és az 1. sz. főút közötti ütemet karácsony előtt már használhatják a közlekedők.
Új nyomvonalon, 2×1 sávon alakítjuk ki a 813. sz. főút Győrt keletről elkerülő útszakaszát. A 4,4 km hosszú út első, az M1 autópálya és Vonal út közötti szakasza 2015 szeptemberére készült el. A jelenleg épülő 3,8 km hosszú második ütem a Vonal út és az 1. sz. főút között fog kapcsolatot biztosítani. A kivitelezés aktuális helyzetéről sajtótájékoztató keretében számolt be: Simon Róbert Balázs, országgyűlési képviselő, a megyei fejlesztések miniszteri biztosa, és Loppert Dániel, a NIF Zrt. kommunikációs igazgatója.
Sikeres közbeszerzési eljárást zárva aláírtuk a szerződést a nyertes STR Építő Kft.-vel a 813. sz. főút Győr, keleti elkerülő II. ütemének megvalósításáról. A Győr városát tehermentesítő út a Vonal úttól az 1. sz. főútig, 3,8 kilométer hosszan épül tovább.
Tizenöt perccel rövidebb menetidő, 110 km/h sebesség, 32 híd és 7 különszintű csomópont – így fest a Győrt Csornával összekötő új, 33,3 kilométer hosszban megépült gyorsforgalmi út képzeletbeli mérlege.
Az országos úthálózat fejlesztéseinek keretében összesen 488,7 km gyorsforgalmi út épült meg 2007-2015 között, ennek részeként valósult meg az M85-M86 Győr és Csorna közötti szakasza is.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. uniós források segítségével, a „Balesetveszélyes csomópontok átépítése” projekt keretén belül átépítette a győri Szauter Ferenc utca – Nagy Imre út találkozásánál lévő csomópontot. A kibővített turbó körforgalom átadó ünnepségén Kara Ákos, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium államtitkára elmondta: kiemelten fontos közlekedési csomópontban valósult meg a fejlesztés