Újabb bejárást tartott a gödöllői munkaterületen Vécsey László, Pest megye 6. sz. választókerületének országgyűlési képviselője és Nyul Zoltán, a NIF Zrt. beruházási vezérigazgató-helyettese.
Ideiglenesen forgalomba helyezték a péceli és az isaszegi felüljárót.
A gyalogos és kerékpáros forgalom számára is megnyílt a gödöllői Köztársaság úti felüljáró.
Jó ütemben halad a munkavégzés a Rákos – Hatvan vonalszakaszon. A nyíltvonali szakaszokon végzett munkákat követően a hangsúly az állomási, megállóhelyi és pályamenti beavatkozásokra kerül.
A járványügyi helyzet ellenére is nagy erőkkel zajlik a munkavégzés a
Rákos – Hatvan vonalszakaszon. A Pécel és Aszód közötti szakasz 2019. decemberi forgalomba helyezése óta a vonatközlekedés folyamatos. A nyíltvonali szakaszokon végzett munkákat követően a hangsúly az állomási, megállóhelyi és pályamenti beavatkozásokra kerül.
Az április közepén hatályba lépett vállalkozási szerződés alapján megkezdődik a Keleti pályaudvar és Kőbánya felső közötti harmadik vágány tervezése, majd kivitelezése. A kiépülő vágány lehetővé teszi a Rákos-Hatvan vonalszakasz felújítása után életbe lépő ütemes menetrend miatt növekvő elővárosi vonatforgalom lebonyolítását.
A Budapest – Hatvan vonalszakasz korszerűsítésének részeként új különszintű kereszteződés épült Gödöllőn a vasútállomás szomszédságában lévő Köztársaság útnál. A felüljárót a hagyományos hordógurítással egybekötött avatási eseményt követően 2019. november 20-án délután adták át a közúti forgalom számára. Az eseményen beszédet mondott Gémesi György, Gödöllő polgármestere, Horváth Róbert, a Swietelsky Vasúttechnika Kft. ügyvezető igazgatója és Horn Gergely, a NIF Zrt. projektiroda-vezetője.
A vasúti pályaépítéshez kapcsolódóan az őszi hónapokban is útlezárásokra, módosított vasúti menetrendre és vonatpótlásra kell számítani
Az idén márciusban indult vasútfejlesztés kivitelezése ütemtervnek megfelelően halad, a nyári és őszi hónapokban útlezárásokra, módosított vasúti menetrendre és vonatpótlásra is számítani kell az erre közlekedőknek.
A 2020-ban befejeződő beruházásnak köszönhetően fejlődik az elővárosi közlekedés, nő a pályasebesség, csökken az utazási idő, javul az utaskomfort az állomásokon és megállóhelyeken. A projekt átfogó célja, hogy javítsa az ország nemzetközi elérhetőségét és a vasúti közlekedési kapcsolatokat az Európai Unió országai között, a TEN-T folyosók elemeinek fejlesztésével.