Közel nettó 220 milliárd forintnyi becsült összértékű vasúti és közúti beruházás kivitelezési közbeszerzési kiírásai jelennek meg a következő napokban. Az eljárások eredményes lebonyolítása esetén 2016-ban folytatódik a dél-balatoni vasúti rekonstrukció, megindul az esztergomi vonal villamosítása, az M30, M35 és M85 gyorsforgalmi utak új szakaszainak építése, a 21. sz. főút négysávúsítása Heves és Nógrád megyében.
A Budapest-Esztergom vasútvonal fejlesztése során átépítettük és új helyszínre helyeztük át az Aquincum MÁV vasúti megállóhelyet. Korábban a Pók utca felőli oldalon helyezkedett el, most pedig a Zsófia utcánál található meg. Az új vasúti megállóhelyen a kétvágányú pályaszakasz kiépítése mellett liftek, perontetők és utastájékoztató rendszer segíti a komfortos, kényelmes vasúti közlekedést.
2015. augusztus 20-án újra elindul a vasúti forgalom az esztergomi vonal teljes 53 km-es szakaszán a Nyugati pályaudvar és Esztergom között. Augusztus 31-től óránként két vonatpár közlekedik, a legkedvezőbb gyorsított járatok esetében 17 perces menetidő csökkenés lesz. A magyar kormány az egész ország fejlődésének egyik zálogaként tekint a hazai vasúthálózatra, ezért jelentős lépés, hogy a 120 éve használatban lévő esztergomi szakasz több évtizedes lemaradást pótló fejlesztése megvalósult – jelentette ki Fónagy János, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkára Solymáron, a vasútvonal ünnepélyes átadási ünnepségén 2015. augusztus 19-én.