Biztonságosabb és kényelmesebb lesz a speciális szállítmányok számára a határállomás megközelítése Nagylaknál a keleti elkerülőnek köszönhetően. A környező települések pedig mentesülnek az áthaladó teherforgalomtól. Az útszakasz átadó ünnepségén beszédet mondott Lázár János, a térség országgyűlési képviselője, Locskai Zoltán, Nagylak polgármestere és Nagy Róbert, a NIF Zrt. vezérigazgatója.
A 47 sz. főút Hódmezővásárhely elkerülő szakaszának építése 2016. novemberében kezdődött. Az elkerülő út Szeged felőli végcsomópontjában (a 135 sz. Szeged- Békéscsaba vasútvonal, és a meglévő 2×2 sávos 47 sz. főút felett) egy különleges hídszerkezet, ún. körhíd épül.
A három építési ütemben megvalósuló, összesen 13,4 km hosszú új nyomvonalon Győrt keletről elkerülő út az M1 autópályát fogja összekötni a 14. sz. főúttal. Az elkerülő út M1 autópálya és Vonal út közötti szakasza 2015 szeptemberére készült el, a Vonal út és az 1. sz. főút közötti ütemet december 22-e óta már használhatják a közlekedők. A kivitelezési munkálatokról Simon Róbert Balázs, a térség országgyűlési képviselője, Győr-Moson-Sopron megye fejlesztési biztosa és Karcagi Orsolya, a NIF Zrt. kommunikációs igazgatója számolt be.
Tavaly augusztusban elkészült a 5. sz. és a 44. sz. főút közötti, 2×1 sávos kialakítású, 10,3 km hosszú elkerülő. A most épülő, az M5 autópálya és az 5. sz. főút közötti, 3,3, km hosszú szakasz megépítésével 2018. év végére teljessé válik a Kecskemétet északról elkerülő út. A II. ütem alapkőletételi ünnepségén jelen volt Magyar Levente, a Külgazdasági és Külügyminisztérium gazdaságdiplomáciáért felelős államtitkára, Dr. Zombor Gábor, a térség országgyűlési képviselője, Szemereyné Pataki Klaudia, Kecskemét polgármestere és Mayer András, a NIF Zrt. beruházási vezérigazgató-helyettese.
A Zalalövőt keletről 2×1 sávon, 10,7 km hosszan elkerülő utat 2016. november 4-től már használhatják az autósok. Az ünnepélyes átadáson jelen volt Vigh László, a térség országgyűlési képviselője, Manninger Jenő, miniszteri biztos, országgyűlési képviselő, Pintér Antal Zalalövő polgármestere és Loppert Dániel, a NIF Zrt. kommunikációs igazgatója.
Péntek 12.00 órakor megnyílik a Zalalövőt keletről 2×1 sávon, 10,7 km hosszan elkerülő út. Az új nyomvonalon megépült útszakasz megnyitásával Zalalövő település tehermentesül az átmenő nagyarányú gépjárműforgalom alól. Zalalövőn naponta eddig átlagosan 5.363 egységjármű haladt át a 86. sz. főúton, melynek 60%-a nehézgépjármű volt.
Új nyomvonalon, 2×1 sávon alakítjuk ki a 813. sz. főút Győrt keletről elkerülő útszakaszát. A 4,4 km hosszú út első, az M1 autópálya és Vonal út közötti szakasza 2015 szeptemberére készült el. A jelenleg épülő 3,8 km hosszú második ütem a Vonal út és az 1. sz. főút között fog kapcsolatot biztosítani. A kivitelezés aktuális helyzetéről sajtótájékoztató keretében számolt be: Simon Róbert Balázs, országgyűlési képviselő, a megyei fejlesztések miniszteri biztosa, és Loppert Dániel, a NIF Zrt. kommunikációs igazgatója.
A 47. sz. másodrendű főút Észak- és a Dél-Alföld egyik fontos közúti folyosója, Debrecent köti össze Szegeddel. Az elmúlt évtizedekben Békéscsaba és Szeged között megépült Békéscsaba és Orosháza elkerülője. 2015-ben közel 25 milliárd forint értékben, 61 km hosszan a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium megbízásából a NIF Zrt. beruházásában befejeződtek Békéscsaba és Szeged között a főút 11,5 tonnás burkolaterősítési és kerékpárút építési munkálatai. A fejlesztés utolsó ütemeként épül meg a megyei jogú várost elkerülő 12,7 km hosszú útszakasz, így 2018 tavaszára tehermentesül az átmenő forgalom, illetve a káros környezeti hatások alól Hódmezővásárhely megyei jogú városa is.
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium megbízásából a NIF Zrt. beruházásában 2014 év elején kezdődött a zalalövői elkerülő út építése. Zalalövőn naponta átlagosan 5363 db egységjármű halad át a 86. sz. főúton. A forgalom 60%-a nehézgépjármű. A 10,7 km hosszan új nyomvonalon épülő út tehermentesíti a települést a nagyarányú zaj- és légszennyezéstől, valamint csökkenti a folyamatos torlódásokat. A […]
Sikeres közbeszerzési eljárást zárva aláírtuk a szerződést a nyertes STR Építő Kft.-vel a 813. sz. főút Győr, keleti elkerülő II. ütemének megvalósításáról. A Győr városát tehermentesítő út a Vonal úttól az 1. sz. főútig, 3,8 kilométer hosszan épül tovább.