Az M4 gyorsforgalmi út Cegléd-Abony közötti szakaszán a főpálya építésének befejezése érdekében egy újabb szakaszon válik szükségessé a forgalmi rend megváltoztatása, ami egy eddig létező útkapcsolat megszűnésével jár.
Az M4 gyorsforgalmi út Cegléd-Abony közötti szakaszának kivitelezési munkái eljutottak abba a fázisba, hogy egy újabb szakaszon szükséges a forgalom eddigi 4. sz. főútról (amely a leendő M4 gyorsforgalmi út bal pályája lesz) történő átterelése az újonnan megépített jobb pályára annak érdekében, hogy a meglévő oldal felújítási munkálatai is megkezdődhessenek. Az átterelésre − a végleges […]
Az M4 gyorsforgalmi út Cegléd-Abony közötti szakaszának kivitelezési munkái eljutottak abba a fázisba, hogy egy szakaszon a forgalom eddigi 4. sz. főútról (amely a leendő M4 gyorsforgalmi út bal pályája lesz) történő átterelése szükséges az újonnan megépített jobb pályára annak érdekében, hogy a meglévő oldal felújítási munkálatai is megkezdődhessenek.
A NIF Zrt. számára fontos volt, hogy az M4-es beruházást ne egyben, hanem az egyes szakaszok elkészülésének ütemében a lehető legkorábban átadja a forgalomnak. Az első részátadó egy 8,2 kilométeres szakasszal 2018 augusztusában megtörtént.
Csökkeni fog a balesetek száma és gyorsabb lesz a közlekedés az M4-en a 2×2 sávos kialakításnak köszönhetően. A Cegléd-Abony szakasz indulásáról Szalay Ferenc, Szolnok polgármestere, dr. Kállai Mária, Jász- Nagykun- Szolnok megye kormánymegbízottja és Mayer András, a NIF Zrt. beruházási vezérigazgató- helyettese tartott sajtótájékoztatót.
Kihirdették az M4-es autópálya Abony és Fegyvernek közötti szakaszára kiírt kivitelezési pályázat győzteseit, így az építés már októberben megkezdődik és a tervek szerint 2016 végére be is fejeződik.
Nehéz talajviszonyok és az átlagosnál több közműkiváltás nehezíti az M4-es autópálya Abony és Fegyvernek közötti szakaszának építését, ezért a kivitelezés költségei is növekedtek a tervezetthez képest.
- 1
- 2