2012 – már nem okoznak több kilométeres dugót a balesetek az M0-áson
„Ütközés nehezítette a forgalmat az M0-áson, hosszú sorban araszoltak az M1-es felé tartók a 21-es kilométerkő előtt a reggeli csúcsforgalomban.” Szűk két esztendőn belül gyakorlatilag eltűnnek az ilyen és ehhez hasonló beszámolók a rádiók hírműsoraiból illetve az internetes oldalakról.
Az útgyűrű déli szektorának bővítése jelentősen javítja majd a közlekedés feltételeit az ország, sőt, a régió egyik legfontosabb tranzitútján. A jelenlegi, kétszer két szűk forgalmi sáv helyét kétszer három sáv foglalja majd el és még egy-egy leállósáv is segíti a folyamatos előrejutást. Mindez azt jelenti, hogy nem bénítja meg egy egyszerű koccanás az M0-ás forgalmát. Már az autósok számára is érzékelhető a bővítési munka az M1-es és az M6-os közötti szakaszon, a kivitelező hozzálátott a betonpálya építéséhez. Az M6-os és az 51-es út között, a Hárosi- és a Soroksári-Duna-hídnál elkészültek a bejáróúttal, próbacölöpözést végeznek, és jövő tavasszal kezdődik a látványos fázis, a hidak al- és felszerkezeteinek építése. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. folyamatosan tájékoztatja a közlekedőket a beruházás kapcsán esedékes forgalomtechnikai változtatásokról, korlátozásokról, egyben kéri szíves türelmüket, megértésüket.