M1 autópálya 2×3 sávra bővítése Budapest és Győr között projekt előkészítése: M1 autópálya Budapest (M0) – Bicske-Nyugat (16+224 – 39+200 km sz.) közötti szakasz kapacitásbővítése
Meglévő M1 autópálya 2x3 sávos bővítése M0 csomóponttól Bicske-Nyugat csomópontig.
A projekt tartalmazza az üzemi sáv forgalom számára történő megnyithatóságát is.
A 2x3 sávos kialakítással együtt a pálya rekonstrukciója is megvalósul, hídműtárgyak szélesítésével, komplex és egyszerű pihenőhelyek átalakításával, bővítésével.
A projekt az alábbi főbb elemeket tartalmazza:
1 db új különszintű csomópont (1104 j. út)
Teljesértékű különszintű csomópont Biatorbágynál
3 db meglévő csomópont átépítése
2 db komplex pihenő (Sasfészek-tó, Zsámbék) átépítése
Szintbeni alcsomópontok átépítése körforgalmi csomópontokká.
16 db meglévő felüljáró átépítése
1 db meglévő felüljáró megszüntetése
3 db új felüljáró műtárgy
2 db meglévő aluljáró bontása és új helyen történő megépítése
Biatorbágy Ország úti körforgalom turbókörforgalommá való átépítése és az 1. sz. főút 2x2 sávos bővítése az Országúti körforgalom és az M1 csomópont között
Adatok | |
---|---|
Projekt típusa | Út |
Kialakítás típusa |
Új nyomvonal (2x3 sáv) Kerékpárút Zajvédő fal Egyéb |
Új nyomvonal (2x3 sáv) | 22976 méter |
Kerékpárút | 500 méter |
Zajvédő fal | 10972 méter |
Egyéb | új, korszerű WC épületek és szociális blokkok, dinamikus forgalomirányítás |
Érintett megyék | Fejér megye, Pest megye |
Érintett települések | Biatorbágy, Bicske, Herceghalom, Mány, Páty, Zsámbék |
A projektben részt vett tervező(k) | UTIBER Kft., UNITEF'83 Zrt. |
Fázis |
Előkészítés Megvalósíthatósági tanulmánnyal rendelkezik. Környezetvédelmi engedéllyel rendelkezik. Engedélyezési tervvel rendelkezik. Építési engedéllyel rendelkezik. Kiviteli tervvel rendelkezik. Tenderdokumentációval rendelkezik. Elindult a közbeszerzési eljárás. |
Forrás | A beruházást a magyar állam finanszírozza. |