FOLYTATÓDIK A 813. SZ. FŐÚT, GYŐR KELETI ELKERÜLŐ ÉPÍTÉSE

Sikeres közbeszerzési eljárást zárva aláírtuk a szerződést a nyertes STR Építő Kft.-vel a 813. sz. főút Győr, keleti elkerülő II. ütemének megvalósításáról. A Győr városát tehermentesítő út a Vonal úttól az 1. sz. főútig, 3,8 kilométer hosszan épül tovább.

Már áprilisban megkezdődhetnek a munkálatok az elkerülő út új, 3,8 kilométeres szakaszának építési területén. A tavaly ősszel átadott, M1-es sztráda és a győri Vonal út között megvalósult 4,4 kilométeres elkerülő építése folytatódik az 1. sz. főútig.
A fejlesztés során, az új, 2×1 sávos út mellett, három körforgalmat és egy felüljárót építünk: egy-egy körforgalom létesül az M19-es autóút és a 813-as főút csomópontjaiban, valamint egy az 1. sz. főút és a 813. sz. főút kereszteződésében. Az új felüljáró az M19-es autóút fölött ível majd át.

A területen jelenleg régészek dolgoznak, a kivitelező cég szakemberei várhatóan áprilisban kezdik meg az építkezést.

Az elkerülő újabb szakasza a tervek szerint 2016. végére készül el.

A Győrt tehermentesítő keleti elkerülő teljes hosszban, összekötve az M1-es autópályát a 14. sz. főúttal – egy új Mosoni-Duna híd építésével, 2017. végére valósulhat meg.

A kivitelezésre a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt., sikeres közbeszerzési eljárás után, a legalacsonyabb ajánlatot adó STR Építő Kft.-vel kötött szerződést.

A fejlesztés hazai forrásból, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium megbízásából, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában 4.227.940.454 forintból valósul meg.

 

 

 

2016. március