Ütemtervnek megfelelően haladnak a Budapest – Hatvan vonalszakasz korszerűsítési munkálatai
A vasúti pályaépítéshez kapcsolódóan az őszi hónapokban is útlezárásokra, módosított vasúti menetrendre és vonatpótlásra kell számítani
Július elejétől szeptember közepéig elvégezték a Rákosliget – Pécel vonalszakasz bal vágányának korszerűsítését. Ezt követően megkezdődhetett a jobb vágány átépítése is, a munkálatok tervezetten november végéig tartanak. Ezek miatt ősszel a következő közúti átjáróknál kell forgalmi változásokra számítani:
Ferihegyi út, lezárás ideje:
- október 19. 20:00 – október 22. 4:00
- november 9. 20:00 – november 12. 04:00
- november 16. 20:00 – november 19. 04:00
Szabadság sugárút, lezárás ideje:
- október 5. 20:00 – október 11. 06:00
- november 9. 20:00 – november 12. 06:00
- november 23. 20:00 – november 26. 06:00
Tarcsai út, lezárás ideje:
- október 12. 20:00 – október 18. 06:00
- november 5. 20:00 – november 6. 06:00
A terelések idején a kihelyezett KRESZ táblák segítenek az eligazodásban.
Gödöllő-Hatvan szakaszon sem állnak meg a munkálatok az őszi időszakban. Gödöllőn folyamatban van a Köztársaság úti felüljáró építése és az ehhez kapcsolódó járulékos munkákat is elvégzi a kivitelező. Aszód állomáson várhatóan megkezdődnek az előkészületi, vágánybontási munkálatok, valamint Tura megállóhelyen elindulhat a gyalogos aluljáró, szigetperon és új forgalmi vágány építése is.
A Gödöllő és Tura állomásokon, valamint Rákos – Pécel és Tura – Hatvan állomások között végzett pályakarbantartási munkák miatt a Budapest – Hatvan vasútvonalon módosított menetrend szerint közlekednek a vonatok a következő hónapokban. Várhatóan szeptember elejéig időszakosan, több szakaszon is vonatpótló autóbuszok szállítják az utasokat.
Kérjük, hogy utazás előtt a részleges vágányzárakról és a pontos menetrendet illetően tájékozódjanak az ELVIRA menetrendi keresőben, a MÁV-csoport honlapján a vágányzári hírekben, a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálatánál vagy az állomási hirdetményekből.
A 2020-ban befejeződő beruházás uniós és hazai forrás felhasználásával, a CEF (Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz) támogatásával az Innovációs és Technológiai Minisztérium megbízásából, a NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában valósul meg.