Január végéig forgalomkorlátozás várható az M0 déli szektorában
Az M0, M7-M1 közötti 2,7 km hosszú szakaszán a meglévő 2×2 sávos autóút forgalmának folyamatos fenntartása mellett, a bal pálya kiépítésével 2×3 sávot és egy leálló sávot alakítunk ki. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium megbízásából a NIF Zrt. beruházásában zajló bővítés 2015 őszére fejeződik be.
A fejlesztés eredményeképpen az M3-as irányába 3 forgalmi sáv+leálló sávot, illetve Győr irányba szintén 3 forgalmi+leállósávot használhatnak az autósok.
A kivitelezési munkálatok miatt január végéig útszűkület és 60 km/h-s sebességkorlátozás szakaszosan, minden nap várható. A forgalomterelés és a sávszűkítés 150 m-es szakaszokban a munkálatok előrehaladásával folyamatosan változik. A vállalkozó a terelőfalat és az elválasztó sávba a víznyelő aknát építi, valamint a portálszerkezetek alapozását végzi.
Az M0 déli szektorának bővítése az elmúlt évek legnagyobb horderejű közúti beruházása. Az M0 déli szakasza Magyarország legnagyobb igénybevételnek kitett gyorsforgalmi útja, a régió második legforgalmasabb autóútján forgalmi sávonként mintegy 25 ezer jármű halad át naponta. Áteresztőképességének növelése a rendszeres torlódások, gyakori balesetek miatt régóta időszerű volt. A bővítés célja, hogy gyorsabbá, biztonságosabbá váljon a közlekedés, és a forgalmi akadályok miatt vagy balesetek bekövetkeztekor kialakuló torlódások megelőzhetők legyenek.
Az M7-M1 közötti fejlesztés 85% uniós és 15% hazai forrás felhasználásával valósul meg, a BETONÚTÉPÍTŐ Zrt. kivitelezésében, nettó 6.074.631.044 forint értékben.