AZ M0 ÚTGYŰRŰ DÉLI SZEKTOR BŐVÍTÉSI MUNKÁINAK HELYZETÉRŐL

Az M0 útgyűrű M6 autópálya és 51. sz. főút közötti szakaszán az M0 főpályán decemberben elkészült munkákat követően az útépítési munkálatok a kora tavaszi napokban tovább folytatódnak.

Az M0-6.sz. főúti csomópont déli oldali (M5 autópálya felé tartó oldal) csomóponti ág felhajtó ága és a Halásztelki csomópont déli lehajtó ága továbbra is ideiglenes állapotban üzemel. A Halásztelki csomópont déli felhajtó ágának lezárása március 14-től megszűnik, az M0 autóútra történő felhajtás a csomópontban ismét lehetővé válik.

A szigetszentmiklósi csomóponti ágak korrekciójának megépítéséhez és a beton pályaburkolat összezárásához szükséges, hogy a fel- és lehajtó ágakat áthelyezze, és a csomópont forgalmát a pihenő belső útjaira terelje. Első ütemben a déli oldali kihajtó ágat ideiglenesen áthelyezték. Az áthelyezést és a megváltozott forgalmi rendet előjelző táblák jelzik a forgalomban résztvevőknek. A csomópont belső útjain való közlekedés fokozott figyelmet igényel a közlekedőktől.

A soroksári Duna-híd kivitelezésénél a befejező munkákat végzi a kivitelező.  Készül a hárosi Duna-híd vasbeton szegélye és folyik  a dilatációk beépítése.  

A Nagytétényi út és a MÁV Budapest-Pusztaszabolcs közötti vasúti vágányai felett a Dózsa György útnál áthaladó híd (3.07/2 jelű híd) vasbeton pályalemeze decemberben elkészült, a munkaterületen szigetelési és szegélyépítési munkák folynak. A kisebb hidaknál a kora tavaszi napokban folytatódnak a befejező munkák.

Az M0 útgyűrű 51. sz. főút és M5 autópálya közötti szakaszán az 5. sz. főút és az ehhez tartozó műtárgy (261. j. híd) ideiglenes forgalomba helyezése megtörtént, a jelzőlámpás irányítás a régi 5. sz. főúthoz való csatlakozás megépítése után megszűnt.