A Forma 1 előtt elkészült a 2×3 sáv + 1-1 leállósáv az M7-es és az M6-os között
Ma reggel 9 órától az M0 autóút M7-M6 autópályák közötti szakaszán folyamatosan zajlik a 2x3 sávos forgalmi rend kialakítása. A délutáni óráktól már 2x3 sávot használhatnak az autósok A közlekedést mindkét oldalon leállósáv teszi még biztonságosabbá.
A 2012 június közepén indult korszerűsítés keretében megújult az M0 útgyűrű M7-M6 autópályák között a korábban már üzemelő, négy sáv széles, aszfalt burkolatú szakasza. A kivitelező C-M0 Konzorcium (vezetője: COLAS Hungária Zrt., tagja: COLAS Út Zrt.) elvégezte a meglévő aszfaltburkolat marását, javítását, 7 cm kötőréteget és erre 4 cm kopóréteget épített, zajvédő falakat állított és a vízépítési munkálatokkal is végezett. A 6,6 km hosszú régi szakasz felújítása közel nettó 2.974.594.678 forintba került.
A felújítás mellett megépült az M0 Déli szektor bővítése keretében 4 új beton burkolatú sáv is, melyet a COLAS-HUNGÁRIA Építőipari Kft. végzett 10.879.436.903.- Ft + ÁFA szerződéses összegért. A korábban üzemelő 2×2, összesen 4 sáv korszerűsítésével és az újonnan megépített 4 beton burkolatú sáv kiépítésével nyílik lehetőség az M7-es és az M6-os autópályák között a 2×3 sáv + leállósávos közlekedésre.
„A szakasz megnyitásával(2×3 sáv + leállósáv), biztonságosabban és kényelmesebben lehet majd utazni az ország legfontosabb tranzitútján, amely komoly nemzetközi teherforgalommal is terhelt” – mondta el Loppert Dániel a NIF Zrt. kommunikációs igazgatója.