Exkluzív felvételek az épülő M3-asról
Az elmúlt évek munkájának eredményeiről fényképes összeállításban számol be a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. A különleges gépeket és építészeti megoldásokat most először mutatják be a nagyközönség számára.
Az M3 autópálya Nyíregyháza-Vásárosnamény szakasz tervezése igen hosszú időre nyúlik vissza. A jelenleg épülő nyomvonal 2006-ban kapta meg a jogerős környezetvédelmi-, 2008-ban a jogerős építési engedélyt. A kiviteli tervekkel 2009-re készültek el a tervezők. Ők, tavaly év végén a kivitelező szakembereknek és hatalmas gépeknek adták át a stafétabotot.
Jelenleg is dolgozunk. Speciális, Magyarországon egyedülálló gép emeli helyére a 3. és 4. tervezési szakaszon a 42,80 m fesztávú, előre-gyártott hídgerendákat. Hazánkban gyorsforgalmi utakon még nem alkalmazott, középső alátámasztás nélküli hídszerkezetek épülnek.
Az M3-as Nyíregyháza-Vásárosnamény közötti 2×2 sávos autópálya szakasz, 45,7 kilométeren Szabolcs-Szatmár-Bereg megye jobb megközelíthetőségét teszi lehetővé, miközben a nemzetközi közlekedési folyosó részeként a térség gazdasági fellendülését is megalapozhatja”- tette hozzá Loppert Dániel, a beruházó, Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kommunikációs igazgatója.
Most pedig megmutatjuk, hol áll az Unió legkeletebbre futó sztrádaszakaszának építkezése.
A képek letölthetőek: http://195.56.100.66/~mediaf/sajto/
A fejlesztés az Új Széchenyi Terv keretén belül a Közlekedés Operatív Program (KÖZOP) égisze alatt, az Európai Unió támogatásával valósul meg.