Közúti biztonsági hatásvizsgálat és környezeti hatástanulmány készül az M10 gyorsforgalmi út Budapest-Kesztölc közötti szakaszára

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a pályázatot az M10 gyorsforgalmi út Budapest-Kesztölc közötti szakasz 2x2 sávos autóútként történő előkészítéséhez kapcsolódó környezetvédelmi engedélyezési eljáráshoz szükséges dokumentumok elkészítésére, a jogerős és végrehajtható környezetvédelmi engedély megszerzésére, továbbá közúti biztonsági hatásvizsgálat elkészítésére.

Az M10 gyorsforgalmi út Budapest-Kesztölc közötti szakasz 2×2 sávos kialakítással kell tervezni. A tervezendő szakasz hossza – a nyomvonal változatoktól függően – mintegy 23 km. Kezdőpontja Budapest, az M0 csomóponti rendszer (tervezett ürömi körforgalmi csomópont), végpontja a 117. jelű út kesztölci tervezett csomópontja. A terveket több nyomvonal változatra is el kell készíteni. A tervezés során nagyobb műtárgyak (viadukt, alagút) tervezése is szükségessé válhat.

A környezetvédelmi engedélyezési eljáráshoz szükséges dokumentumok között a Tervezőnek el kell készítenie az előzetes konzultációs dokumentációt, a Natura 2000 hatásbecslés dokumentációját és környezeti hatástanulmányt is. Ugyancsak a Tervező feladata a műszaki tanulmányterv, a területrendezési terv-tanulmány, Kormányrendeletben történő nyomvonal kihirdetéséhez szükséges dokumentáció, valamint a közúti biztonsági hatásvizsgálat elkészítése is.

Az ajánlattételi határidő: 2011. 09. 28.
Eredményhirdetés tervezett időpontja: 2011. 10. 27.
Szerződéskötés tervezett időpontja: 2011. 11. 07.