Jelentés az M0 útgyűrű déli szektora bővítési munkáinak 2010. december havi helyzetéről
A havazás és a kemény fagy ellenére is folytatódik az M0-ás bővítése
Az M1-M6 szakaszon, miután a kivitelezők végeztek a betonpálya 50 százalékának kialakításával, folytatták a betonburkolat hézagvágását és kiöntését a havazás beköszöntéig. Ütemesen zajlik a pályaszerkezeti réteg, valamint a T1-es támfal megvalósítása is. A műtárgy kivitelezése a máglyafal építésével és a szabad rézsűk megtámasztásával folytatódik. Megfelelően haladnak a végleges forgalomtechnikai állapot és az üzemi hírközlő hálózat terveinek elkészítésével.
Az M6-51. sz. főút közötti szakaszon, a Soroksári-Duna-híd mederhídjánál műsziget építéssel folytatódik a terület előkészítése. A Hárosi-Duna-híd csepeli oldalán zajlik a terepfeltöltés és a szerelőtér kialakítása. Ennek részeként a vízelvezetés és az ideiglenes energiahálózat kiépítése szerepelt a munkarendben. Ezzel párhuzamosan gyártják a kéreg-elemeket, amelyeknek a mederpillérek építésekor lesz szerepük. Szintén a Hárosi-Duna-hídnál folytatták a cölöpök próbaterhelését és az eredmények kiértékelését. A Váza utcánál a csapadékvíz csatorna megvalósításán és a közművek kiváltásán, illetve építésén dolgoztak, amíg az időjárás engedte.
Az 51. sz. főút-M5 szakaszon, az 5-ös út közelében, a 261-es híd közelében talajcserét végzett a kivitelező a havazás és a fagyok érkezéséig, a csomóponti ágaknál pedig folytatódtak a földmunkák, a talajjavítás, a tömörítés és a földmű építés. Megtörtént a térségben húzódó szénhidrogén-vezeték élőre kötése.