Kiírtuk a Budapest-Kelenföld – Tárnok vonalszakasz átépítésére vonatkozó tendert
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a pályázatot a Budapest-Kelenföld (bez.) - Tárnok (bez.) vonalszakasz átépítése, pálya, műtárgy és felsővezeték építési munkák,
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a pályázatot a Budapest-Kelenföld (bez.) – Tárnok (bez.) vonalszakasz átépítése, pálya, műtárgy és felsővezeték építési munkák, valamint a kapcsolódó biztosítóberendezési, távközlési, váltófűtési, térvilágítási, felsővezeték távvezérlési munkák tervezésére és építésére.
A fejlesztés során megtörténik:
– Kelenföld állomás átépítése, kapcsolódva a DBRM felszíni állomási munkáihoz
– Nagytétény, Tárnok állomások átépítése
– Budafok-Albertfalva, Budafok-Belváros, Nagytétény-Érdliget és Érd-alsó megállóhelyek átépítése
– Rózsakert (Növény utca) megállóhely építése
– Bp.-Kelenföld – Tárnok között a meglevő vasúti pálya átépítése és új második vágány építése
– Villamos felsővezeték átépítése és építése az új második vágány felett
– A jelenlegi biztosítóberendezés átalakítása Kelenföld állomáson.
Mindemellett épül 12 db gyalogos aluljáró és 1 db gyalogos felüljáró, kialakítunk 13 db műtárgyat, valamint létesítünk 52.665 m2 zajárnyékoló falat.
P+R parkolók is kialakításra kerülnek a beruházás során: Rózsakert (Növény utca), Nagytétény, Tárnok, Martonvásár, Baracska, és Pettend megállóhelynél, illetve állomásnál, összesen 642 db parkolóhely.
A tervezett befejezési határidő: 2013. december 30.
Az ajánlattételi határidő: 2011. január 20.
Eredményhirdetés tervezett időpontja: 2011. március 11.
Szerződéskötés tervezett időpontja: 2011. március 21.