JELENTÉS – M0 déli szektor bővítés – 2010. március

A hosszú téli hónapok után az M0 útgyűrű munkálatai megújult erővel folytatódhatnak a beruházás mindhárom szakaszán.

M1 – M6 közötti szakaszon – március közepén újra elindulhatott a nyomvonalhoz kapcsolódó nagytömegű földmunkavégzés a bevágások és töltések építése.
Megkezdődött ugyanakkor a jelenlegi Dulácska völgyhídnál az új híd töltésépítése. Jól halad a jelenlegi pálya melletti támfal építése is. A cölöpözés már elkészült – a közlekedők jól láthatták a hatalmas cölöpfúró gépeket – most az összefogó gerendák zsaluzása és vasszerkezet szerelése történik.
Április fontos feladata lesz a bevágásos szakaszok víztelenítő hálózatának kiépítése.

M6  – 51. sz. főút közötti szakasz munkaterületét február 22-én kapta meg a kivitelező Konzorcium. Most az előkészítési munkák és az engedélyek beszerzései folynak. A tényleges építési munkálatok várhatóan május hónap folyamán kezdődnek meg.

51. sz. főút – M5 szakaszon új nyomvonalra kerül az M0 útgyűrű forgalma, a jelenlegi sarokforgalom kiküszöbölése végett. A tavasz megérkezésével az új nyomvonal munkái is elindultak. Elkezdődött a humuszleszedés, a fakivágások és a bozótirtás az M0-51. sz. főút csomópontjában, és elvégezték a leendő M0-51. sz. főút csomópontjában építendő új híd próbacölöpözését is.

 

Fazakas Orsolya
kommunikációs vezető
06 20 922 2308