Márciustól folytatódik az M0 körgyűrű építése
Eredményt hirdetett a Nemzeti Autópálya Rt. az M0 autóút keleti szektor 3.sz.. főút és az M3 autópálya (59,8-68,7 km.sz.) közötti szakaszának kivitelezésére kiírt nyílt, közbeszerzési eljárásban.
Az EU Kohéziós Alap támogatását elnyert projekt harmadik alszakaszának tenderére öt ajánlat érkezett: (a beérkezés sorrendjében) HÓDÚT-Hódmezővásárhely Útépítő Kft. ED-M0 2005 Közös Vállalkozás (EGÚT Rt.-DEBMUT Rt. BAZALTÚT Konzorcium (Strabag Rt.-Betonút Rt.-Vegyépszer Rt.) Bilfinger- Berger-Swietelsky M0 Konzorcium PVT-M0 Konzorcium (Porr-Viadom-Teerag-Asdag) A győztes kivitelező az ED-M0 2005 Közös Vállalkozás lett. Vezetője az egri EGÚT Rt., a konzorcium tagja pedig a debreceni DEBMUT Rt. A 8,9 km-es szakasz nettó 14,7 Milliárd forintból épülhet meg. Az új 4. sz. főút és az M3-as autópálya között megépítendő 26,5 km-es szakasz előző két alszakaszára kiírt közbeszerzési eljárások kivitelezője a PVT-M0 Konzorcium. Összegzésül elmondható, hogy a három szakaszra mindkét kivitelező olyan előnyös ajánlatot nyújtott be, hogy a fennmaradó összegből ugyanezen időben megépülhet még az M0-ást Gödöllővel összekötő M31-es útszakasz is. Az EU Kohéziós Alap támogatása 70 Mrd Ft-nak megfelelő euro. Az új szakaszt 2007 végén adják át a forgalomnak.